Gjest Skrevet 16. september 2007 #1 Skrevet 16. september 2007 Navlestumpen falt av for 4 dager siden og det har sett helt greit ut... helsesøstra sa jeg ikke skulle gjøre noe med det området så har latt det være. men nå ser jeg at det er grønt inntørka gugg der! må ha kommet i natt... hjeeelp... hva skjer her da? skal vel ikke være sånn vel???
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 16. september 2007 #2 Skrevet 16. september 2007 Rens med klorhexidin, mye ekkelt med den navlen:(
Gøril og Jesper :) Skrevet 16. september 2007 #3 Skrevet 16. september 2007 den navlen er ekkel ja. Jesper hadde også en del "gugge" i den. Helsesøster sa at så lenge det ikke lukta veldig, eller kom friskt blod så kunne vi la den være som det var. Men, vi rensa litt med klorhexodin vi, og syntes det ble bedre da..
Gjest Skrevet 16. september 2007 #4 Skrevet 16. september 2007 ok, så det er normalt altså=) da får vi rense!!! har bare pyrisept, er det samme greiene? hehe ikke så vant til å rense ting jeg...
Gøril og Jesper :) Skrevet 16. september 2007 #5 Skrevet 16. september 2007 Vi kjøpte sånne baby q-tips som vi hadde dyppet i klorhexodin, og tok forsiktig bortpå den ekle guggen og fikk det bort. Fikk beskjed om å være forsiktig når man drev med navlen. Ang pyrisept så vet jeg ikke. Det er sikkert like bra det? Ikke vant til å rense så mye her heller.
Har tre søte små Skrevet 16. september 2007 #6 Skrevet 16. september 2007 Går også an å bruke bare kokt vann. Det har jeg gjort med mine tre barn.
♡prins07 Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ prinsesse08♡ Skrevet 16. september 2007 #8 Skrevet 16. september 2007 Jeg fikk beskjed om å rense bort blodet en gang for dag. Både før navlestumpen datt av og etterpå, frem til den var grodd.. Brukte en q-tips som jeg fukta med klorhexidin (er det det det heter??) og rensa forsiktig litt inni og rundt, til der ikke var mere blod igjen. Navlen grodde veldig fint
Kirsebæra Skrevet 16. september 2007 #9 Skrevet 16. september 2007 du kan også ta intim såpe...fikk jeg beskjed om hvis jeg ikke hadde klorhexidin.... asan dr. greve ol...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå