Gå til innhold

til syden en helg ???

Anbefalte innlegg

Skrevet

samboer jobber på en båt som legger til las palmas på Kanarie øyene, i går så ringte han og sa : fredag 5 oktober skal du gå ombord i et fly og komme til las palmas og så reiser i hjem sammen mandag (MANDAG!!) barna har han ordnet barnevakt til.

for og være ærlig så synes jeg ideen er dårlig, det betyr og reise til utenfor afrika for og være der 2 hele dager.

Samboer er så stolt og glad, men jeg har ikke lyst til og reise så langt for så kort tid.

Alle jeg forteller dette til , hever øyenbryne og himler med øynene og sier man reiser ikke til syden en helg , det er for langt.

for han er det jo veldigt enkelt han har vært der nede i 5 uker og blir der bare noen dager til, mens jeg må shine huset og ordne klær og utstyr til barna som skal være hos barnevaktnen + barnehageklær+ jeg må pakke selv og jeg må kjøpe inn mye .

Er jeg virkelig urimelig i dette eller ? ( beklager mange skrivefeil , har det litt travelt, venter besøk :) )

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde blitt overlykkelig og tatt de dagene i sydensol jeg kunne fått jeg.

Så gøy med en som finner på og arangerer noe sånt da.

Skrevet

Selvfølgelig er det en lang flyreise for bare to dager, Men gud bedre, kjære deg! Så utrolig søt mannen din er, han vil jo bare overaske deg :) synes du skal være veldig takknemlig for at du har en så snill fyr som tenker på deg og har lyst til å gjøre deg glad.. Er mange som ikke har det så bra!

Skrevet

Jeg hadde DEFIBITIVT reist:D DEre hadde garantert STOR koset dere:D

Så koslig av din sambo å ordne noe slikt da:D

Det blir jo ikke til "syden" i den forstand at dere skal ligge 14dager på en solstol. Men man kan jo kose seg i las palmas i to dager sammen:D

Synst de du har snakket med var noe vansklige i tankegangen sin, selvfølgelig var det koslig av mannen din:D Men kan reise hvor som helst,s elv om det bare er en helg.

Skrevet

Synes det høres glimrende ut. Men du må jo nesten bestemme selv hva du har lyst til. Det høres forresten også ut som en typisk frieri-setup.

Skrevet

jeg ville reist jeg da!!!!!!!!!!

men det er meg.. jeg digger gran canaria... =)

men det jo en lang flyreise for så kort tid da.. men jeg hadde blitt veldig glad om min mann hadde ordna med noe sånt.. så jeg hadde reist !

Skrevet

jeg hadde helt ærlig ikke orket.. høres veldig pes ut.. hadde heller spart de pengene du må bruke på flybillett og div og spart litt videre, også tatt en sydentur en uke senere..

Skrevet

Har reist til syden mange ganger for en helg jeg.

Er enig med de over her. du burde være glad for at du har en mann som prøver å overraske deg, og som inviterer deg med til en deilig helg.

makan.

Skrevet

de er akkurat det jeg og mener, for mye pes og for mye penger for så lite...

Skrevet

Nei er det mulig, at det går ann å lage alt til noe negativt a gitt!

Tenk så skuffet fyren kommer til å bli hvis hun sier nei da, jeg skjønner bare ikke at det går ann jeg.

Han skal sikkert fri da!

Skrevet

Jeg hadde ikke reist, men nå må jeg reise nesten 2 timer bare for å komme til Oslo. Blir litt langt da...

Men kan du reise fra Oslo så hadde jeg takket ja, bare det å få barnefri er jo en god nok grunn (har nesten aldri barnevakt ;o)).

Hvorfor må du shine huset før du drar? Ingen som skal være hjemme å se på rotet hvis du drar uansett! ;o)

Skrevet

Oslo, eller en annen plass hvor det går direktefly dit mener jeg. ;o)

Skrevet

Åh så kos av han da! Hadde definitivt reist! Så deilig med noen dager alene sammen da :o)

Skrevet

Syns det hørtes flott ut, jeg. Det er jo bare 4 -5 timer med fly, så det går jo fort. Du trenger jo ikke å ha med all verden heller. Et par shortser, topper og badetøy, samt litt pentøy til kvelden. Du har jo god tid til å pakke etc også. Men det er jo du som må avgjøre hva du ønsker.

Skrevet

Ja så sant, trenger ikke shine huset når ingen skal være der.

Samt så er det vel ikke så mye som skal pakkes og kjøpes inn for en helg, hadde reist med en bag og klærne jeg hadde i skapet jeg...

Skrevet

Hehe..

Jeg hadde nok reist ja..

Skal kanskje fri?? som Mami sier..

Skrevet

Hadde ikke tvilt et sekund!!!! Vi setter oss jo i bilen støtt og stadig og kjører 4-5-6 timer, så hvorfor ikke sette seg på et fly og komme seg ned i varmen?!

Å, jeg hadde blitt så glad, så glad!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...