Gå til innhold

Åhhhhhhhhhhhhhhhhh, DRITT DAG!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet ikke hvorfor jeg skriver det her egentlig men.... I dag er ALT skikkelig dritt....

Snuppa er skikkelig opprørsk om dagen, og tester grenser HELE tiden.... Ingen måter å få henne til å stoppe på.. "Nei" er moro uansett om det sies med en mild tone eller en streng tone..

Mannen og jeg har NULL kjærlighet i forholdet lenger... Faktisk usikker på om jeg i det hele tatt elsker han... Null sexliv, null følelser, null tid sammen.... Skulle tro vi hadde vært gift i 50år.... Krangler ikke, men snakker ikke sammen heller.... Han er veldig egoistisk og har ikke empati. Sånn har det jo vært hele tiden, men har vel alltid hatt et håp om at det skulle endre seg litt..

Så nå føler jeg jeg er helt alene om denne graviditeten, og egentlig om alt av planlegging, dagliglivet med snuppa osv. Ja, han skifter bleier, men stort sett ikke mer enn det...............................................

Pokker assa, dritt dag!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Off, kjipe greier....

Kan kanskje være hormonene dine som spiller deg et puss i tillegg? Jeg var PMS ganger 10 de første månedene i begge svangerskap.

Skrevet

Jo da, det er nok med i det hele..............

Men dritt allikevel.... Er i uke 27 da, så er ikke i begynnelsen lengre... Men men. Det går nok over......................................

Skrevet

Å ja , såpass ja... =/

Får håpe det går seg til. Vi er ikke stormende forelsket hver dag heller, for å si det sånn.

Skrevet

Hva med å finne på noe alle sammen? Eller dere alene nå barnet er i seng. Tror de fleste har slike "dritt dager", men man må jobbe for å få et godt forhold. Spesielt etter at man får barn. Eventuelt skaffe seg profesjonell hjelp. Lykke til!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...