Anonym bruker Skrevet 16. september 2007 #1 Skrevet 16. september 2007 Etter mye fram og tilbake endte det med at jeg også bestilte en time til 3d ultralyd, for det var jo så mange som annbefalte det.. Men uff, nå syns dere sikkert jeg er skikkelig teit, smiler... Jeg ble litt redd etterpå...kom så mye tanker nå etterpå når jeg har disse bildene, vet jo det er en gutt, og fikk beskjed om at alt så bra ut, og fikk masse bilder, mest av ansiktet, han ser jo så skjønn ut, men på noen bilder ser han sinna ut, he he, og på et annet ser det ut som det stikker noe ut fra munnen, så jeg sitter hver dag og funderer nå, vet det er litt dumt kanskje... Men han sparker meg hver dag, og jeg tror det er en stor og god gutt inne i magen min, har termin 7 desember, og gleder meg jo masse.. Er kanskje bare meg som har disse fjollete tankene om bildene...
Tussa og Sofie Skrevet 16. september 2007 #2 Skrevet 16. september 2007 Hehe, ja tror ikke det er så unormalt, det er jo "bakdelen" med 3D, man får se mye, men de ligger jo i vann og er i bevegelse, så man skal på forhånd være veldig klar over at mange av bildene ikke stemmer med realiteten. Noen ganger kan de se ut som de har de blomkålhue, eller en kjempenese, så er det bare bevegelser og vann der inn som spiller oss et puss!! Gutten din er sikkert kjempefin og heeeeelt normal på alle vis ) Kos deg med de fine bildene du, også glemmer du det andre som ikke er realistiske! Jeg har også noen fine bilder, mens på andre ser det ut som lille frøkna er kjørt over av en dampveivals, hehe, jeg tar det med ro og gleder meg til å se henne "live"
Anonym bruker Skrevet 16. september 2007 #3 Skrevet 16. september 2007 Skjønner ikke hva det er å bli skremt av jeg da, ja noen bilder blir rare, har selv ett bilde av snuppa mi hvor det ser ut som om ho har en bulk i hodet...men vet jo at det bare er på bildet. På ett ser det ut som om det er ett hull der øret skal være, men på neste er øret med....er bare sånn noen bilder blir. Hadde legen sett noe galt hadde det blitt gitt beskjed til deg, så slapp av!
Anonym bruker Skrevet 16. september 2007 #4 Skrevet 16. september 2007 Er vel kanskje ikke så tøff jeg da som andre, men ble litt skremt av bildene, var vel kanskje ikke så forberedt på hva man får se og ikke se... Men skal prøve å bare ta det med ro og heller nyte siste tiden og alle sparkene..men klart det er masse tanker også, er delvis alene med svangerskapet også,kanskje derfor tankene ruller inn innimellom.. Men kos at dere svarer...lykke til videre dere også, og kos dere masse..
Anonym bruker Skrevet 16. september 2007 #5 Skrevet 16. september 2007 hei lurer veldig på hvor enn kan få utført 3 d eller 4 d ultralyd . har leita lenge å grundig på nettet men ingen ting om hvor . skulle gjerne hatt en liste over hvor en kan få utført dette . bor på sørlandet å har ikke lyst til å reise helt til oslo . svar mottas med takk . å du er kanskje tungen han rekker til deg hehe min søsters jente gjorde vist dette da de var på ultralyd
Anonym bruker Skrevet 16. september 2007 #6 Skrevet 16. september 2007 Heia... Søk på nettet så vil du nok finne hvor du kan ta 3d..lykke til...
Anonym bruker Skrevet 17. september 2007 #7 Skrevet 17. september 2007 Er det andre her som har vært på 3d og kanskje har lagt ut noen bilder det er lov å titte på?? Ha en kjempefin dag alle sammen...
Anonym bruker Skrevet 17. september 2007 #8 Skrevet 17. september 2007 Hehe jeg skjønner hva du mener... På det ene bildet jeg har (vanlig ultralyd ikke 3d) så ser babyen ut som et monster... Men det er jo fordi ul-bildet tar med skjellettet og væske inne i kroppen og sånn. Så det ene bildet ser det ut som babyen har masse spisse tenner. Gutten din er nok ikke sinna! Muskelsammentrekninger (feks. rynking av øyenbryn som gjør at man ser litt sint ut) er jo helt ukontrolert hos så små barn. Spedbarn har jo gjerne litt rare ansiktsutrykk i blandt... Det er ikke tungen som stikker ut av munnen da? Eller kanskje bare en skygge.. eller fostervanssstrøm når han "puster". Jeg har valgt og ikke ta 3d fordi jeg vil vente med å se hvordan babyen min ser ut til når den blir født.
Amy85 Skrevet 17. september 2007 #9 Skrevet 17. september 2007 Kjenner meg godt igjen! Jeg tør ikke ta 3D ultralyd jeg, har hatt 4 vanlig UL, 2 innvendig i uke 7 og 12, og to utvendig i uke 19 og 27. Første UL i uke 7 så det bare søtt ut. EN liten fisk liksom, og jeg gleda meg kjempemasse til uke 12 og ny UL. Men da så det ut som en blanding av apekatt og alien!! Ungen så rett fram liksom, inn i kameraet da bildet ble tatt, og ikke fra siden. Så det bildet gjemte jeg langt bort, og hadde mareritt om det om nettene... huff... Så kom den ordinære UL i uke 19, og på alle bildene vi fikk der så ser han IGJEN inn i kameraet, og apekattalienen er der igjen. Jeg syns det var skrekkelig, og forventet et skikkelig misforster. Men nå sist på UL, i uke 27, ba jeg jordmor prøve å ta noen bilder i profil av han, for jeg syns de forrige var så skumle, og da lo hun og sa at det nok ble en helt normal og flott baby. men fikk med meg 12 bilder der han for en gangs skyld lå på siden og IKKE så ut som en alien ) Så nå gleder jeg meg masse til han kommer ut!!
Anonym bruker Skrevet 17. september 2007 #10 Skrevet 17. september 2007 Heia... Takk for svar, hjelper litt å høre fra andre med litt samme mening, smiler... Har sett litt mere på bildene og forsøker å tenke at bildene blir litt annerledes når det er 3d. Men jeg lurer på, hva menes med ultralyd innvendig og utvendig, hva er forskjell, hvor gjøres det...???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå