Gå til innhold

Flere "unge" her som planla å få barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler det blir mer og mer "inn" å få barn tidlig. Det gjorde vi. Jeg var 17 (18 da jenta vår ble født) Men har vert helt perfekt!

Har fått mange reaksjoner på det. Både positive og negative. Angrer ikke i dag, men om jeg skulle råde noen, ville jeg råda med å ventet:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var 20 år. Vi planla barnet, men har ikke turt å fortelle det til noen. Hehe..

Skrevet

Er vel ofte slik. Jeg fortalte det da jenta var ute. Klarte ikke holde på det mer:)

Skrevet

vi fikk også barn tidelig. jeg var 17 og sambo var 19. det går veldig bra. vi har ikke fåttt noen negative reaksjoner.

Skrevet

jeg var 23, så går vel ikke for å være veldig ung mor.. men alikevel er det mange som synes jeg er det....

hos oss var det veldig planlagt. og vi hadde bare vært sammen i 6 mnd da vi kasta p-pillene.

nå har vi vært sammen i 5,5 år, gift i 2 år og har to barn (4 og 2,5 år)

Skrevet

jenta mi er planlagt :o)

var 21 da jeg ble gravid, 22 da hun ble født

Skrevet

Jeg er 23 nå, var 20 da vi bestemte oss for å få barn. Mannen min er 34, var 31 da vi startet prøvingen. Det var veldig planlagt. Ønsket å få barn mens jeg ennå var student (fleksible dager, lett å kombinere studier og mamma-tilværelsen når babyen er liten. Var ferdig studert da snuppa var litt over 1 år, er nå i jobb, snuppa er blitt halvannet og vi kunne snart tenke oss å starte på nr 2. :o)

Skrevet

Ja, det er slik det pleier å gå:) Går som regel veldig bra!

Vi har vert gift si i sommer hehe, vert sammen i 5 år og forlovet i 3 år. Har to barn:) Han er ett år eldre enn meg, så det går som oftest veldig bra:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...