vipsen*en av hver* Skrevet 16. september 2007 #1 Skrevet 16. september 2007 Vanlig å kjenne kynnere alerede i uke 15 (er 14+6 i dag) Er mitt andre barn og tror ikke jeg kjente det såå tidlig sist..
Gjest Skrevet 16. september 2007 #2 Skrevet 16. september 2007 Har fått det tidligere og tidligere i hvert svangerskap. I dette kjente jeg dem fra uke 12...........
♥Tullerusk♥ Skrevet 16. september 2007 #3 Skrevet 16. september 2007 Lurer også litt på dette... Dette blir mitt andre barn, og noen ganger er jeg kjempe sliten i magen (sånn at den er lit tung hele tiden..) og det stikker noen ganger, men dette kan da ikke være kynner? Har hatt noe som ligner på mensensmerter også, men dette kommer som regel på kvelden når jeg legger meg... Kan ikke huske at jeg hadde det med første mann en gang...hehe... Hvordan kjennes egentlig en kynner ut som??? Føler meg veldig som en førstegangs her..hehe...Ikke vondt ment da...Hihi=o)
lovable Skrevet 17. september 2007 #4 Skrevet 17. september 2007 I mitt første svangerskap fikk jeg kynnere i uke 16! Nå i mitt andre, har jeg hat kynnere helt fra starten. Leste at noen får kynnere gjennom hele svangerskapet, mens andre bare helt på slutten!
Sunniva78 har to små Skrevet 17. september 2007 #5 Skrevet 17. september 2007 Magen min er helt hard når jeg våkner på morran. Ikke vondt, bare litt rart. Likedan som etter sex... Er dette kynnere??
Anonym bruker Skrevet 17. september 2007 #6 Skrevet 17. september 2007 kan det väre farlig med kynnere? har slitt med det i de 2 siste sv.sk og har hatt det nå helt fra starten av med denne.. ble sykemeldt sist pga av de ville ikke at födselen skulle starte for tidlig.. skal for övrig til legen i dag med ryggen og skal höre med han da. bor i sverige så jeg vet ikke engang hva det heter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå