Anonym bruker Skrevet 16. september 2007 #1 Skrevet 16. september 2007 Omtrent til enhver tid er det noen ansatte i barnehagen vår som er sykemeldte. Det samme gjelder forresten også sfo. Har disse yrkesgruppene lavere terskel for å være hjemme fra jobb,eller er det kun her det er sånn?
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 16. september 2007 #2 Skrevet 16. september 2007 Har du tenkt på at de kanskje oftere er syke fordi de jobber med snørrete barn hele dagen?
Gjest ->>- Skrevet 16. september 2007 #3 Skrevet 16. september 2007 Ja, over gjennomsnittlig med fravær er vanlig. Tror ikke det har noe med lavere terskel for å være hjemme å gjøre, bare at det er et veldig fysisk yrke hvor man i tillegg omgås smittebomber i ett kjør.
Anonym bruker Skrevet 16. september 2007 #4 Skrevet 16. september 2007 Jeg jobber på SFO, og på et år har vi hatt 1 sykemelding. Det er ikke så mye når vi er 6 ansatte... men det skal sies at det er et utrolig godt arbeidsmiljø der, som sikkert gjør at alle yter max og går på jobb selv om de har litt vondt i ryggen, hodet osv...
♥Prinzessin♥ Skrevet 16. september 2007 #5 Skrevet 16. september 2007 Hehe... Da jeg jobbet i barnehage, hadde jeg vondt i halsen og var snufsete hele tiden. Jeg ble aldri helt frisk i den tiden jeg var der, så jeg skjønner godt at det er noen sykemeldinger i det yrket ja.
Anonym bruker Skrevet 16. september 2007 #6 Skrevet 16. september 2007 Helsearbeidere drar nok gjennomsnittet litt over ja. Å bære tunge mennesker hele dagen, som barn eller eldre er tungt i lengden. Mange sykehjem har ikke heis til å frakte tyngre pasiener. Jeg sammenligner en barnehage med et aldershjem, eller sykehjem. Det blir det sae.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå