Gå til innhold

strekkmerker!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Søren altså, de bare strømmer på. Jeg har ingen modellkropp altså, men jeg har sett mange mye større damer enn meg som ikke har fått merker under sv.skap. Det er virkelig ikke pent og jeg skulle ønske de aldri hadde kommet. Det er verst på rumpa og innsiden av lårene...

Er det flere uheldige her!?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har norgeskartet på magen etter forrige svangerskap.. jeg var flink å smørre meg men noen er mer elastiske enn andre... Så får jeg se denne gangen da..

Skrevet

Jeg er 25 uker og har bare fått noen under puppene..Det var pga at jeg glemte igjen jordnøttolje da vi dro bort i to dager..Kjiiipt!! Men ingen på magen enda..

Skrevet

Jeg har masse på både magen og puppene. Smurte meg mye første gang, men de kom likevel. Så nå har jeg hatt dem i 7 år og bryr meg egentlig ikke så mye om dem lenger. De blir litt svakere, men går aldri vekk. Jaja....

Gjest Lenchen med jente i magen
Skrevet

Jeg fikk litt sist på hoftene og innsiden av lårene. Jeg veide mer i utgangspunktet sist gang, så håper at jeg ikke får flere. Er flink å smøre meg hver dag :)

Hvor langt på vei er dere når dere begynner å få strekkmerkene? Jeg fikk mine helt på slutten sist (tror jeg??)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...