Anonym bruker Skrevet 16. september 2007 #1 Skrevet 16. september 2007 38 + 3 i dagog har siste uken hatt så mye vondt i hodet. Aldri plaget med dette ellers, så er litt usikker på om jeg skal være bekymret. Ingen ødemer, lavt blodtrykk hele veien, og ellers fin form. Litt kvalm ol, men nakken er så stiv! Er det derfor hodepinen er kommet? TRor jeg skyter haken frem mer enn vanlig.. noen andre?
lilleklompen *ganske klar* ;) Skrevet 16. september 2007 #2 Skrevet 16. september 2007 heisann! ja,jeg er også plaget, det ligger liksom og murrer litt i bakhodet/nakken, det er nok spenningshodepine for min del.. 20 dager til termin, 1 på ødem nå, men blodtrykket og alt ellers er fint,så da bekymrer jeg meg ikke. er litt bedre nå,slapper vel litt mer av etter jeg gikk ut i permisjon fredag. er du stresset over noe? prøv med litt avspenningsøvelser, kjeve,nakke.. is gele og sånnt er også veldig godt å smøre på en spennt nakke,det bruker å hjelpe på meg. jeg er også kvalm til tider nå om dagen, vet ikke hvorfor d, men d kan se ut som mange er plaget med på slutten også..er vel mye press der inne? men! om det ikke går over, er veldig veldig vondt og du ellers får nedsatt allmenntilstand så må du ta kontakt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå