Gå til innhold

Helt utrolig altså...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har tidligere ikke hatt sprinkelbeskytter langs hele kanten på sengen. Den siden av sengen som vender mot sengen min har vi latt vere uten beskytter. Men nå i det siste (hun er snart 6 mnd) måtte vi knyte fast kantbeskytter der også. Og etter dette har hun sovet veldig urolig og hylgriner når jeg legger henne. Jeg har tenkt at det sikkert har vært en periode og at hun får tenner eller noe, men så tenkte jeg i går at det passer jo helt overens med da vi tok beskytter rundt hele senga. Så da tok jeg det bort igjen... OG hun sove kjempegodt i senga si i natt! Og da jeg la henne for formiddagshvil (hun har tidligere hylskreket når hun ble lagt i senga si) så snudde hun seg på siden og roet seg. Kan hun virkelig reagere slik på kantbeskytteren?? Kanskje hun føler seg utrygg og innstengt... Vanskelig å forstå seg på disse små. Faren hennes sa i går da vi gjorde dette at i morgen skulle han lære henne å snakke!! Så mye lettere alt hadde vært da hvis hun bare kunne ha fortalt oss hva som er galt!!

 

Bare et lite hjertesukk!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Barn reagerer på forandring. Og det trenger ikke være forandring av stor karakter. Hadde hun vært vant med denne fra starten av, hadde hun nok ikke reagert. Hun føler sikkert at det er tryggere om hun kan se dere fra sengen sin, og visst den kantbeskyttelsen gjør at hun ikke kan se dere lengre, gjør det henne gjerne utrygg og. Dere får evt prøve dere forsiktig frem. Brett den til og ta litt og litt om gangen. Til slutt når dere har gjort det gradvis har hun vendt seg til det, og godtar at den er der. Det er verdt å prøve :-)

Skrevet

Jeg tror at hun må se oss ja, og at hun ikke liker å ligge "innestengt". Vogga kunne vi ikke bruke. Da bare gråt hun. Vi må bare få venne henne til den på en eller annen måte, og hun må bli vant med å ikke se oss. Hadde jo tenkt å ha henne på eget rom snart, og da kan hun ikke se oss og hun må ha beskytteren på slik at hun ikke skader seg i sprinklenen og jeg må vere trygg på at hun er trygg i sengen sin, for ellers får jo ikke jeg sove...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...