Bippe77 Skrevet 16. september 2007 #1 Skrevet 16. september 2007 Lillegutt vil være 4 mnd rundt jul... hva trenger man av vintertøy? Dress etc? vi kommer til å være endel på fjellet i vinter.. så lurer litt på hva man egentlig kommer til å trenge... ikke så lett liksom.. og man bør jo nesten være litt tidlig ute på visse ting også.. for å få det man har lyst på liksom...
Kirsebæra Skrevet 16. september 2007 #3 Skrevet 16. september 2007 skal dere være mye ute med han på fletter? er det det dumener? da bør du i så fall høre på baby butikker.... hvis det er andre vinterklær så gå på HM ol å kjøpe sånne tykke stoff dresser....ull body og strømpebuske....og husk, dersom ungen skal sove ute i voksipose eller dunpose så er det faktisk nok med ullbody og strømpebukse og lue...trenger ikke mere klær på de enn det....
Kirsebæra Skrevet 16. september 2007 #4 Skrevet 16. september 2007 herregud nå skrev jeg skikkelig feil...fletter=fjellet=P
Anonym bruker Skrevet 16. september 2007 #5 Skrevet 16. september 2007 I vinterkulda og med baby på tur i dypvogn: Du trenger ikke så veldig mye mer enn ullstrømpebukse, ullbody og kanskje en strikkejakke og lue - hvis babyen din ligger i voksipose e.l. Målte temperaturen der i fjor vinter og kom til 27 varmegrader inni voksiposen. Og da var det minus 8 - 9 grader ute. Så ikke stress så mye med masse vinterklær når babyen er så liten. Skal du bære han, blir jo saken litt annerledes selvfølgelig.
Willy Wonka Skrevet 16. september 2007 #6 Skrevet 16. september 2007 Jeg vil også ha en liten baby som HI på vinterstid. Har investert i god og varm dunpose med saueskinnsunderlag og ullfrotte-pledd fra Nøstebarn. Da holder det nok lenge med langermet ullbody og ullstrømpebukse, evt en liten jakke og lue selvsagt. Vil ikke ha så mye klær på i vogna, blir så vanskelig for dem å røre på seg. Dessuten virker det glovarmt nedi disse posene, så jeg ser ikke nødvendigheten. Har også kjøpt ullfrotte-dress, en kjempe myk og god en til bruk når han blir båret. Arvet også en bobledress, men den er så liten str. at blir nok for liten før den i hele tatt er nødvendig å bruke.
Bippe77 Skrevet 16. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 16. september 2007 Høres ut som dere tenker det samme som meg... har voksipose til han og vet jo at de kan være veldig varme.. handlet litt ulltøy her om dagen også... så skal vel ha det jeg trenger... eneste som kanskje kunne være kjekt er en ullhals... har ikke sett det til helt små enda.. er litt kjekt når de ligger i posen liksom... er jo bare hodet og halsen som egentlig er litt ute i lufta da! Må bare titte litt etter en dress til transport jeg da.. ikke sett noen søte enda da.. vr så mange fine for noen år siden, men foreløpig ikke så mange i år... er litt mye kjedelig til gutter liksom... skal være så tøffe alltid de! min er liten og søt han.. hi hi..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå