Meg og gutten min Skrevet 16. september 2007 #1 Skrevet 16. september 2007 la meg flatt på gulvet i dag og kjenner en hard klump på venstre side like ved beinet der liksom? er dette livmoren eller skal jeg da kjenne den på midten av magen? syntes det var så rart den lå så til siden. jeg er 14 uker
Første babyen=) *jentebaby* Skrevet 16. september 2007 #2 Skrevet 16. september 2007 det er vel på midten trur jeg, der kjenner jeg den ihvertfall.
2 tette - med flette Skrevet 16. september 2007 #3 Skrevet 16. september 2007 det kommer helt an på hvordan stilling du har vært.. Innimellom er alt skeivt, men det kan nok være det er den du kjenner ja.. Har jeg ligget på siden en stund, så henger alt etter og er kjempe skeivt selv om jeg ligger på ryggen, eller står
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå