Gå til innhold

er dette livmoren?


Anbefalte innlegg

Skrevet

la meg flatt på gulvet i dag og kjenner en hard klump på venstre side like ved beinet der liksom? er dette livmoren eller skal jeg da kjenne den på midten av magen? syntes det var så rart den lå så til siden. jeg er 14 uker

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det er vel på midten trur jeg, der kjenner jeg den ihvertfall.

Skrevet

det kommer helt an på hvordan stilling du har vært..

Innimellom er alt skeivt, men det kan nok være det er den du kjenner ja..

Har jeg ligget på siden en stund, så henger alt etter og er kjempe skeivt selv om jeg ligger på ryggen, eller står :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...