bebisen Skrevet 16. september 2007 #1 Skrevet 16. september 2007 Noen her som ikke fikk strekkmerker når de gikk gravide med førstemann, men som fikk det med nr. 2. Slapp unna første gang - håper på det denne gangen også!
twoboys & a girl Skrevet 16. september 2007 #2 Skrevet 16. september 2007 Fikk noen merker like før fødselen med nr 1. Har ikke fått noen ennå, er i uke 26. Håper jeg slipper de.
*guttemamma* Skrevet 16. september 2007 #3 Skrevet 16. september 2007 Jeg fikk noen svake på magen med 1. mann den siste uka, nå har jeg 5 uker igjen, og har fått mange flere på magen og noen nye på hoftene. Trodde og eg skulle få slippe like lett unna denne gangen, men når jeg så hvor fort de få jeg fikk forgje gang visnet så har jeg en god følelse at de ikke blir noe stygg de her heller.. Jeg la også på meg mye mer forgje gang...
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 16. september 2007 #4 Skrevet 16. september 2007 Slapp unna sist og har ennå ikke fått noen. Er 37+0 i dag. Håper å slippe!
bomper`n Skrevet 16. september 2007 #5 Skrevet 16. september 2007 jeg fik ingen med forrigemann og har ikke fått noen ennå heller. men har fortsatt 7 uker igjen men mye kan skje ennå. men jeg tror sjansene er små for at du får nå når du ikke fikk sist med mindere du blir enormt mye større da;)
Mor til en stor og en liten Skrevet 16. september 2007 #6 Skrevet 16. september 2007 Jeg fikk ingen strekkmerker med førstemann men denne gangen har jeg fått 5 små streker under navelen. disse kom ca rundt uke 30. De har ikke blitt noe særlig større eller synlige frem til nå, heldigvis.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå