Første babyen=) *jentebaby* Skrevet 16. september 2007 #1 Skrevet 16. september 2007 Hei... jeg ska ha baby i mars også lurer jeg på hvor mye jeg må ha på babyen ute? er jo ganske kaldt i mars, kan jo faktisk være snø... tenkte å ha sånn lammeskinn i bunn av vogna også dunpose eller noe, høres det greit ut? hvor mye tøy må jeg ha på babyen i tillegg da?
Jeg har nå 2 sjefer i huset. Skrevet 16. september 2007 #2 Skrevet 16. september 2007 Vanskelig spørsmål. Venter selv baby i mars. Og den kan jo både være varm og kaldt. Lammeskinn og dunpose høres greit ut. Itillegg ville jeg hatt en dyne hvis posen blir for varm. Og ullteppe. Enn må nesten prøve seg litt fram ang klær. Noen barn er ganske varme av seg. Blir de klamme får enn kle av litt.
to herlige karer + baby 7.3.12 Skrevet 16. september 2007 #3 Skrevet 16. september 2007 et godt tips kan være å kle barnet i ull. fra ytterst til inderst. (inderst er viktigst) .Ull holder på varmen og puster.
LinePine*Og Alexandra* Skrevet 16. september 2007 #4 Skrevet 16. september 2007 Hei! Jeg fikk min først i mars 04 og venter også min andre i mars 08 Med førstemann var det egentlig ganske varmt til å være mars.. hadde bare på han en tynn dress jeg, og voksipose i vognen, holdt i massevis! Det viktigste er vel en god lue.. voksiposer ol kan jo være ganske varme, så det er jo ikke nødvendig med masse tykke klær under. hvis du er i tvil, kjenn i nakken på barnet, beste stedet å kjenne om barnet ditt er for varmt eller ikke. været kan jo ingen styre... så vi får vel bare vente å se... lykke til med den lille
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå