Gjest Skrevet 16. september 2007 #1 Skrevet 16. september 2007 Hun er 4 mnd. I 2 mnd har hun vært så utrolig sutrete. Har trodd det har vært tenner i 2 mnd nå, men ingen tann enda... Nå er hun snørrete, hoster litt innimellom, ikke feber, hyler når jeg legger ho ned i vogna og senga, våkner og gråter. Sutrer med engang vi står opp. Sover bra på natta. Drikker lite om gangen. Går en times tid så vil hun ha litt til.. Og hun har tar seg til øret og fått kloret seg et sår der.. Kan det være ørebetennelse? Hva skal vi gjøre??
Gjest Skrevet 16. september 2007 #2 Skrevet 16. september 2007 ingen som har hatt barn med ørebetennelse?? hun bare gråter når hun er våken... er så lei meg, vet ikke hva det er. Bor i svergie og blir avvist av leger i norge og i sverige fordi hun ikke har feber... vil jo gjerne vita hva som feiler ho da!!! ingen leger som vil se på ho...
Anonym bruker Skrevet 16. september 2007 #3 Skrevet 16. september 2007 det er som å høre om sønnen min og han er akkurat 4 mnd. han har holdt på sånn helt siden han var ferdig nmed kolikk. Jeg var hos spesialist øre-nese-hals men de sa at ørene var helt ok.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå