Gjest Skrevet 16. september 2007 #1 Skrevet 16. september 2007 Skulle ta opp Sander fra babygymen sin i går, og når jeg løfta han opp så dulta jeg hodet hans borti en stol (treverket på den) som står like ved siden, og han begynte å hylgrine ((((( Uff, det gjør så vondt i mammas hjerte!!
Tessa-81 Skrevet 16. september 2007 #2 Skrevet 16. september 2007 Jeg forstår hva du mener. Det er fryktelig når man er årsak i at barnet får vondt.
mammasgo`jente Skrevet 16. september 2007 #3 Skrevet 16. september 2007 Ikke noe særlig det nei. Jeg klarte å klore jenta mi i pannen da jeg skulle gi henne en leke mens hun lå på magen. Hun hylgråt selvfølgelig!
Gøril og Jesper :) Skrevet 16. september 2007 #4 Skrevet 16. september 2007 Det er ikke noe særlig å ha vondt i mammahjerte sitt nei. Det er den verste følelsen. Men det viser også hvor glad du er i sønnen din. Men, det var jo bare et uhell, og jeg er sikker på at det gikk bra med lille Sander. Sender deg en trøsteklem jeg, og håper du får en bedre dag i dag:) (har forresten prøvd å sende deg pm, er postkassen din full?)
Gjest Skrevet 16. september 2007 #5 Skrevet 16. september 2007 Fikk tårer jeg når han begynte å grine Var redd jeg hadde knust hodet hans eller noe sånt, selv om at det ikke var så hardt. Men er ikke til å unngå å få vonde tanker.
Gjest Skrevet 16. september 2007 #6 Skrevet 16. september 2007 Postkassen er ikke full nå, den var det for en stund siden. Merka ikke at den var full skjønner du
Gøril og Jesper :) Skrevet 16. september 2007 #7 Skrevet 16. september 2007 En gang jeg løfta opp Jesper for å rape, så "headbanga" han hodet sitt rett i skuldra mi. Og jeg ble også livredd for at jeg hadde knust hodet hans.. For det kjentes virkelig, og det måtte jo ha gjort vondt. Han gråt ikke, men sutret en del ja. Men, husker du når Sander ble undersøkt av barnelegen etter fødsel, hvor hardhendt legen egentlig var? Jeg syntes i allefall at han klemte og knakk over alt på Jesper og klarte ikke se på. Men legen sa at babyer tåler så mye mer enn vi tror. Gikk nok kjempefint med Sander, og skal nok en god del til for å knuse hodet hans.
Gøril og Jesper :) Skrevet 16. september 2007 #8 Skrevet 16. september 2007 Er en liten stund siden jeg skulle sende PM også Har ikke prøvd siden faktisk, men nå vet jeg at det går an )
Gjest Skrevet 16. september 2007 #9 Skrevet 16. september 2007 Takk for trøsten! Er nok mer vondt for mamma på en måte en for han, selv om han fikk veldig vondt akkurat da ( Jepp, husker at de bøyde og klemte overalt!
Gjest Skrevet 16. september 2007 #10 Skrevet 16. september 2007 Huff, sambo dulta borti hodet til Anniken med hånden i går, var ikke med vilje selvfølgelig, men hun begynte å grine. tror det var mest det at hun skvatt/ble litt redd... men han var jo heeelt fra seg da sa unnskyld til henne en million ganger... uff, de er så bittesmå og skjøre, er så redd for å skade henne...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå