Gå til innhold

skjønner ingenting jeg...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Legen min sier at jeg er i uke 14 var der den 13, her på bim står det at jeg er i uke 16?? men fikk samme termin 9. mars??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også termin den 9. mars. Den 13. var vi 14 fullførte uker (som legen sikkert tok utgangspunkt i) + 6 dager (som legen skjelden bryr seg om), altså i BIM-verden i uke 15. På fredag 14. fullførte vi 15 uker, og gikk da i BIM-verdenen over i uke 16.

 

 

Skrevet

okei da skjønner jeg litt mer=).. når jeg var hos legen nå bestilte han ultralyd, så får jeg brev i posten når jeg skal lissom, vet du hvor lang tid det tar? har du vært på ul?

Skrevet

jeg fikk brev ca en uke etter at legen hadde sendt forespørsmål til sykehuset om UL.

Skrevet

okei, =) kommer kanskje te uka da=) gleder meg såå=)

Skrevet

men tok det skikkelig lang tid før du fikk time lissom?

Skrevet

Du får time rundt uke 18 :)

 

noen får litt senere også, men ca uke 18..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...