Første babyen=) *jentebaby* Skrevet 16. september 2007 #1 Skrevet 16. september 2007 Legen min sier at jeg er i uke 14 var der den 13, her på bim står det at jeg er i uke 16?? men fikk samme termin 9. mars??
Gjest Skrevet 16. september 2007 #2 Skrevet 16. september 2007 Jeg har også termin den 9. mars. Den 13. var vi 14 fullførte uker (som legen sikkert tok utgangspunkt i) + 6 dager (som legen skjelden bryr seg om), altså i BIM-verden i uke 15. På fredag 14. fullførte vi 15 uker, og gikk da i BIM-verdenen over i uke 16.
Første babyen=) *jentebaby* Skrevet 16. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 16. september 2007 okei da skjønner jeg litt mer=).. når jeg var hos legen nå bestilte han ultralyd, så får jeg brev i posten når jeg skal lissom, vet du hvor lang tid det tar? har du vært på ul?
Meg og gutten min Skrevet 16. september 2007 #4 Skrevet 16. september 2007 jeg fikk brev ca en uke etter at legen hadde sendt forespørsmål til sykehuset om UL.
Første babyen=) *jentebaby* Skrevet 16. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 16. september 2007 okei, =) kommer kanskje te uka da=) gleder meg såå=)
Første babyen=) *jentebaby* Skrevet 16. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 16. september 2007 men tok det skikkelig lang tid før du fikk time lissom?
2 tette - med flette Skrevet 16. september 2007 #7 Skrevet 16. september 2007 Du får time rundt uke 18 noen får litt senere også, men ca uke 18..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå