Galskapens overhode Skrevet 16. september 2007 #1 Skrevet 16. september 2007 I fjor hadde vi finlandshette fra reima som vi var veldig fornøyd med, ull ytterst, bomull innerst. Denne har jeg funnet kun opp til str 52.. og vi trenger str 54 i år.. Noen som vet hvor vi kan finne en slik type lue i store str? Trenger ikke være noe spesielt merke.
Babyønske �� Skrevet 16. september 2007 #2 Skrevet 16. september 2007 Reima sin skal finnes opp til str 56 faktisk. Nå skriver jo du at du ikke finner større, så blir kanskje vanskelig å finne hvis du ikke har flere butikker der du bor. Jeg kikket raskt gjennom de butikkene på nett som jeg vet selger Reima, og der hadde de bare Tec luene. Annet har jeg desverre ikke å anbefale, da jeg har mest erfaring og sansen for Reima selv :-)
Galskapens overhode Skrevet 16. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 16. september 2007 fant noe p sportmann i stormberg.. Ikke med ull, men fleece.. Skal forhøre meg med forhandler her om de kan bestille inn i større str hvis det finnes større.
Babyønske �� Skrevet 16. september 2007 #4 Skrevet 16. september 2007 Det går jo an å forhøre seg. Men erfaringsmessig så vet jeg at å etterbestille fra er veldig vanskelig, spesielt luer. Men du kan jo sjekke de butikkene på nett, og evt ringe å høre om de kan sende hvis de har i butikk og ikke på nett. Tror denne butikken kan være lettest å høre med: http://www.jobbogfritid.no/. Men www.oslosportslager.no og www.aktivebarn.no har også litt utvalg
Babyønske �� Skrevet 16. september 2007 #5 Skrevet 16. september 2007 Det skulle stå etterbestille fra Reima :-)
Nillo Skrevet 16. september 2007 #6 Skrevet 16. september 2007 Gå inn på www.ull-rik.no, der finn du finnlandsluer. Eg syns dei sitter mykje bedre på hode til ungane enn reima sine, og dei får du i større str.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå