Anonym bruker Skrevet 16. september 2007 #1 Skrevet 16. september 2007 Leste her i ett innlegg "om det er skadelig å holde en 6 mnd gammel baby etter bare armene".. Og jeg gjør dette med min 6 UKERS gammel baby. Hver gang jeg løfter han opp fra senga, så tar jeg han opp etter bare armene. Og når jeg skal ha han på skuldra for å rape, da gjør jeg det samme. Tar han opp etter armene.. Har jeg gjort noe galt?Visste seriøst ikke at dette var skadelig..
Anonym bruker Skrevet 16. september 2007 #2 Skrevet 16. september 2007 regner med du holder under armhulene og ikke drar han opp etter hendene... tror det var dette det var snakk om...
Tessa-81 Skrevet 16. september 2007 #3 Skrevet 16. september 2007 Du må for all del ikke dra ham etter armene. Barnet er ikke modnet og skjelletet er ikke grodd sammen. Drar du barnet etter armene kan du gjøre stor skade.
Anonym bruker Skrevet 16. september 2007 #4 Skrevet 16. september 2007 jeg holder under armhulene ja.. Å, håper jeg misforsto den andre tråden. Vil jo ikke skade min lille baby.. Er det ok å holde de under armhulene altså? Blir jo ikke så lenge om gangen da.. Men kan godt finne andre måter å løfte han opp på.. HI
Anonym bruker Skrevet 16. september 2007 #5 Skrevet 16. september 2007 Kan man det altså, løfte de opp UNDER armhulene? resten av kroppen får jo ikke støtte da, så de henger jo og dingler noen sekunder
Anonym bruker Skrevet 16. september 2007 #7 Skrevet 16. september 2007 Holder du noen fingrer bak nakken samtidig som støtte slik at hodet ikke dingler så kan jeg aldri tenke meg at det er skadelig. I såfall har jeg skadet min baby også.
Anonym bruker Skrevet 16. september 2007 #8 Skrevet 16. september 2007 Støtter nakken ja. Hodet hans henger ikke og slenger for å si det sånn. Løfter så langt opp under armhulen som jeg kommer, slik at jeg samtidig støtter opp hodet (skjønner hva jeg mener?) HI
Anonym bruker Skrevet 16. september 2007 #9 Skrevet 16. september 2007 Slik har jeg gjort det hele tiden også og tror ikke det er farlig, hvorfor skulle det være det liksom. Bare slapp av du og evt spør hs neste gang du snakker med henne om du er bekymret. Jeg er ikke det :-)
Andie82*tobarnsmor* Skrevet 16. september 2007 #10 Skrevet 16. september 2007 lillegutten min lå på nyfødt intensiven da han blei født og etter et par dager var det slik de løftet han der....bare pass på at ikke hodet slenger rundt, så går det nok bra....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå