Tjukk og lykkelig... igjen :o) Skrevet 16. september 2007 #1 Skrevet 16. september 2007 Min venninne begynte å lekke fortervann ca ei uke før termin... hun så at det var litt brunlig, og fikk beskjed om å ta på seg et bind for å observere fargen. det fortsatte, og da bad de henne komme inn til en sjekk. Dette likte de ikke på sykehuset, og sa at det antagelig var babyen som hadde bæsjet i fostervannet. Så da satte de henne igang. Det jeg bekymrer meg for, er hva med de som ikke lekker forstervann, og som kanskje har misfarget uten å vite det? Det kan jo være farlig virker det som. Er selv 4 dager på overtid, og kan ikke noe for at jeg tenker litt på dette.. noen som har erfaring med dette?
minimegogtrollet Skrevet 16. september 2007 #2 Skrevet 16. september 2007 heisann Jeg har nettopp født og hadde svært misfarget fostervann. Det viste seg også at min lille datter hadde forsynt seg av forstervannet og drukket litt.. hun hadde derfor en infeksjon når hun ble født. Det førte til at vi ble en uke ekstra på sykehuset hvor hun fikk antibiotika.. Det er helt ufarlig! Vi er hjemme fra sykehuset nå og hun er frisk og rask og nydelig som bare det.-)
Tjukk og lykkelig... igjen :o) Skrevet 16. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 16. september 2007 Det var godt å høre at det gikk bra ). Men tenk om du ikke hadde født da, kunne det gått verre da tror du?
minimegogtrollet Skrevet 16. september 2007 #4 Skrevet 16. september 2007 nei det tror jeg ikke, men jeg vet jo for all del ikke. Du kan jo spørre jordmor om dette.. masse lykke til iallefall.. alt går nok veldig bra:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå