Helnøtt med spire:) Skrevet 16. september 2007 #1 Skrevet 16. september 2007 Hva synes dere om slikt?
Gjest Skrevet 16. september 2007 #2 Skrevet 16. september 2007 Jeg synes sånt er kvalmt,, MEN det gjelder for alt hvor foreldrene presser barna, om det er fotball eller å bli skuespiller er et fett.. Skjønnhetskonkuranser for små jenter stiller i en kategori for seg selv, jeg er SÅ glad for at det ikke finnes sånt i Norge, det er så latterlig at jeg blir helt satt ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå