natalina Skrevet 16. september 2007 #1 Skrevet 16. september 2007 Er det noen her som har eller skal kjøpe en Stokke Sleepi -seng? Dere som har den, er dere fornøyd med den? Noe som ikke er bra med den? Jeg syns den er sååå fin =0) Men , vet ikke om det den er vært pengene..... Vet dere om noen annen seng som ligner på denne og er billigere?
Anonym bruker Skrevet 23. september 2007 #2 Skrevet 23. september 2007 jeg skal kjøpe den^^ syns den ser helt genial ut:P
Anonym bruker Skrevet 30. september 2007 #3 Skrevet 30. september 2007 Jeg skal også kjøpe den. Den er super fin, og virker jo veldig praktisk. Min bror har den til sin baby, og de er veldig fornøyd!
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2007 #4 Skrevet 1. oktober 2007 synst og den er fin og vurdererer å kjøpe den.. men usikker på om den er verdt pengene... alternativet er ikea seng som er noen tusen billigere...Fint om noen har den som kan evt anbefale:)
natalina Skrevet 2. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 2. oktober 2007 Jag tror jeg kommer til og kjøpe den.............. har pratet med veninna mi som kjenner en som har en Stokke sleepi og hun var veldig fornøyd og anbefalte den! Gutten hennes var 2 1/2 år nå og han brukte den enda.
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2007 #6 Skrevet 29. oktober 2007 jeg kjøpte den i dag:-) kjøpte den brukt på finn 3500. jippi, gleder meg sånn til å bruke den!
mamma til søte små Skrevet 6. november 2007 #7 Skrevet 6. november 2007 Eg har kjøpt stokke sleepi, men va mest for eg fikk den md madrass til 2000kr:) Den skulle ut av butikken pga d e en farge som har gått ut. Men senga e kjempe fin:) Så gleder mg til babyen kjem i januar
natalina Skrevet 7. november 2007 Forfatter #8 Skrevet 7. november 2007 Åh..det var jo en veeeldig bra pris du fikk!! Hvilken butikk var det? Jag kunne tenke meg og sjekke om de selger flere i den prisen?
mamma til søte små Skrevet 8. november 2007 #9 Skrevet 8. november 2007 Kjøpte den på møbelringen. Kan jo høre om du får kjøpe den de ev. har til utstilling. Den eg kjøpte var den de hadde hatt til utstilling, men bare pga de har slutta å lage de i akuratt den fargen fikk eg den Så billig! Ordinær prisen e vel på 4700 ca, vist eg ik tar helt feil + at man må vel kjøpe madrass utenom. Så synst eg har gjort et bra kupp=) Lurt å fæølge md litt når man skal handle til baby/små barn.
natalina Skrevet 8. november 2007 Forfatter #10 Skrevet 8. november 2007 Hvilken møbelringen var du hos? Jeg har søkt på gule sider og ringt forskjellige butiker men de har den ikke =0(
mamma til søte små Skrevet 8. november 2007 #11 Skrevet 8. november 2007 Oki. Bor i sogn og fj, så va her eg fikk kjøpt den. Men er jo ikke sikkert det var så mangen butikker som hadde igjen av den fargen som er gått ut. Men kan jo hende du kan være heldig og finne ei på finn.no?
Gjest Skrevet 9. november 2007 #12 Skrevet 9. november 2007 Tja, om den er verdt pengene? Nei, faktisk ikke. Ikke når du kan få en seng på IKEA til 600,- som min gutt pr i dag bruker ennå (han er 3 1/2 og har ennå gooood plass). Men den er jo den eneste sengen som er oval, da. Så hvis det er superviktig, så får du vel legge ut tusenlappene...
Lanfear86 *23uker på vei* Skrevet 9. november 2007 #13 Skrevet 9. november 2007 Vi skal ha stokke sleepi. Syns den er kjempefin og genial. Og liker det at man kan utvaide den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå