Anonym bruker Skrevet 16. september 2007 #1 Skrevet 16. september 2007 etter sex fikk jeg akkurat som livmoren trekte seg sammen ,å d ble da en kul på magen..det var ganse ubehagelig å skjedde kanskje 4-5 ganger på ganske kort tid..tenkte ikke noe mer på det å sovnet..våknet så på natten av at jeg var veldig kvalm...men jikk over etter en ganske god stund..noen som har opplevd dette????synes det var mærkelig jeg...er i uke 24. vi liker litt heftig sex,å har aldrig hatt noen plager i forbindelse med det før...å vi har jo hatt det hele svangerskapet..noen som tror det kan være grunnen..?
Knætta & Gutteknøtt+Jenteknøtt Skrevet 16. september 2007 #2 Skrevet 16. september 2007 det var nok kynnere du fikk det! Helt ufarlig, og mange får det i forbindelse med/eller etter sex. Så lenge det ikke var smertefullt trenger du nok ikke bekymre deg for dette =0)
Anonym bruker Skrevet 16. september 2007 #3 Skrevet 16. september 2007 Hei. jeg har fåt det samme noen ganger, jeg er i uke 24 og, det er babyen som snur seg bare, ikke noe å være redd for, liker det litt heftig selv jeg , og spurte legen om dette, når det blir litt ekstra rytme og litt hardt, så våkner babyen, når dere da er ferdige med sexen,.så blir den litt urolig og snur seg , babyen begynner å bli stor nå vettu, så nå kjenner du den mye bedre når den snur seg, derfor kommer kulen:) håper dette hjalp deg litt da;) klem
2 tette - med flette Skrevet 16. september 2007 #4 Skrevet 16. september 2007 Det er hvertfall vanlig at livmoren strekker seg sammen og blir hard når man får orgasme, så det skjer hver gang med meg at jeg får en hard kul på magen, og fosteret synes veldig godt, men det er jo som sagt fordi livmoren trekker seg sammen helt ufarlig..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå