Gå til innhold

Samme innlegg HVER dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan det virkelig ikke gå en eneste liten dag uten denne standarmeldinga: hvor mange dager igjen?? Hvor spennende kan det være? Jeg lar selvfølgelig bare vær å lese dem, men herregud...

Tydelig at tida går enkelte på slutten her!! Bare irriterer meg så grenseløst iblandt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tydelig at tida går sakte for enkelte, skulle det stå.

Skrevet

Helt enig, tråden er dødskjedelig og fullstendig uinteressant, men liten vits i å irritere seg over det.......Den tråden der er nok kommet for å bli:)

Skrevet

Så drit i å lese da vel. Herregud.... så hvis du (som du skriver) driter i å lese så hvorfor irritere deg så grenseløst da??????

Det er jo sånne innlegg som du skriver her også som går igjen også da. Hvis du ser hvor mange som egentlig skriver inn på de "hvor mange dager" osv. så er det jo litt populært også da.

Skrevet

Bare for å si det, du kommer helt sikkert til å oppleve det slik på slutten selv også! Jeg syns det var mye slik da jeg kom inn på 3. trimester... Gadd nesten ikke å komme innom bim lengre, men nå når det nærmer seg termin er det slik at dagene er laaaaange og mye går i det samme. Er store forskjeller på 3. trimester. De som er nye føler at det er lenge til de skal føde og mye er uaktuelt for dem, men før man vet ordet av det er man i situasjonen selv, og man teller dager og leter etter tegn til fødsel. ;-)

Skrevet

Jeg synes faktisk litt synd på dere som lar dere irritere SÅ grenseløst SÅ lett.

Dere kan ikke ha det greit i hverdagen hvis det er så lite som skal til!!

Skrevet

Fullstendig enig med blueeyes (HI). Herregud, det er bare èn dag mindre igjen til termin for hver dag som går....noe så fullstendig blåst å spørre om. Har aldri svart på denne tråden. Helt meningsløs. Og jeg gjemmer meg IKKE bak en anonymknapp. +at jeg er litt hormonell og sinna i dag, for jeg har jo aldri før giddet å bry meg om å kommentere tråden en gang.... ;-)

Skrevet

Oj, oj, oj da har man ikke mye å irritere seg over synes jeg! HVer sin lyst, hver sin moro! Skit i de innleggene du ikke synes er spennende og ikke gidd å legge energi på dem! Men la andre ha andre oppfatninger!

Skrevet

enig med de over ja. da har en ikke mye å irritere seg over:=)

jeg syns det er motiverende med denne tråden... for da ser jeg at det faktisk går nedover nå mot slutten , og kan se hvor mange dager andre har igjen:)

Skrevet

helt enig med HI :o) dette er en grei tråd å holde gående dag etter dag :o) jeg teller ned hver dag, å d er kjekt å gjøre d med andre her :o)

dette syns jeg vi skal fortsette med :o)

Skrevet

å til dem som syns dette er så himla tåplig; LA VÆRE Å SKRIV HER/KIKK INN HER DA VEL :o) verre er d ikke :o) vi må få diskutere akkurat d vi vil vi å :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...