Gå til innhold

blir ganske bekymra ....

Anbefalte innlegg

Skrevet

er i uke 34 og nå er det andre dagen jeg nesten IKKE kjenner noe liv eller at hun sparker ... kan det være at hun har snudd seg ... ??? Før var sparkene kraftige, men nå kjennes det ut som luftbobler eller som en gullfisk som driver på der ...

Trenger jeg og bekymre meg eller er dette vanlig????????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ihvertfall bedre og ringe føden en å bekymre seg unødig....når en kommer så langt er det bedre med en sjekk for mye, en en for lite iallefall=) sikkert ikke noe galt,men ekkelt og være urolig...lykke til=)

Skrevet

må ikke spørre her inne om sånt,ring føden!

store endringer i bevegelsesmønsteret må alltid undersøkes.Må legge til at jeg erfarte det samme da jeg var omtrent like lenge på vei.Hun skremte tilogmed jordmor for hun reagerte ikke når hun dyttet i henne der inne.Ble sendt på sykehus til sjekk og det ble tatt ctg og ul,allt viste seg og være fint! heldigvis.Eneste grunnen til at jeg ikke ringte selv til føden var at jeg hadde time til jordmor den mandagen.

Skrevet

de tok en doppler med samme og je for å sjekke blodgjennomstrømmingen i morkake.Blir rolige hvis de får for lite næring/o2.men som sakt var alt ok og hun er normalt aktiv der inne nå.

Skrevet

Jeg er i uke 28, og merker stor forskjell på om snuppa ligger ut mot magen eller inn mot ryggen :) Ligger ho utover kjenner jeg liv som bare det, ligger ho innover kjenner jeg mest dytt enn spark. Er du urolig er det bare å ringe lege/føden...bedre det enn å gå å bekymre seg :)

Skrevet

det blir jo også mindre plass der inne. jeg husker jeg merket mye mindre spark, men det var alikevell mye bevegelser.. men ring heller en gang for mye enn for lite!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...