<3 + <3 + ? Skrevet 16. september 2007 #1 Skrevet 16. september 2007 for hvordan andre herjer og tuller med babyen? Mener selv at jeg tåler ganske mye, men kjæresten til mamma ble fornærmet da jeg sa at han ikke fikk riste babyen min. Var jeg streng da?
Gjest Skrevet 16. september 2007 #2 Skrevet 16. september 2007 Vanskelig å skrive akkurat hvor grensa går.. Men hadde vel heller ikke tillatt risting av Mathias.. Jeg tror ikke jeg selv syns det hadde vært deilig å bli rista på liksom.. også er det jo heller ikke bra! Ble han fornærmer så får han heller bare bli det.. Jeg hadde også sagt ifra!
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 16. september 2007 #3 Skrevet 16. september 2007 Nei det synes jeg ikke, men folk har en tendens til å bli litt fornærmet hvis man mener at de herjer for mye for de føler seg kanskje litt dumme når de blir snakket til. Selv sa jeg ifra da kompisen skulle leke flymaskin med dattera vår etter noen pils, han ble også fornærma, sa at han visste hva han gjorde osv.... Hvis noen får deg til å føle deg utrygg må du jo bare si ifra, og man skal ikke riste så mye i babyer.
Mammaaaaaa Skrevet 16. september 2007 #4 Skrevet 16. september 2007 Nei var ikkje streng! Er jo farlig for babyer å bli rista! Er greit for meg at folk småtuller litt med babyen min men å herje med han får dei ikkje lov til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå