Mamma til 2 (2007 og 2010) Skrevet 16. september 2007 #1 Skrevet 16. september 2007 Jeg er selv 4 dager over, og har svært få tegn på noe som helst.. Sukk!!
smågodt prinsessa Skrevet 16. september 2007 #2 Skrevet 16. september 2007 jeg er 4 dager over.. har mye mens-smerter og kynnere. men blir satt igang i morgen uansett!!
kosemæ Skrevet 16. september 2007 #3 Skrevet 16. september 2007 5 dager over her. Begynner å tenke at jeg snart kan finne på å bli utålmodig og lei.......nei; retter det til at jeg allerede er blitt noe utålmodig, ja. Vil det skal skje i dag. Til baby i magen min:)-OVERTID; Hvorfor blir du igangsatt i morgen? Lykke til i alle fall! med mye symptomer kanskje du ordner det selv før den tid!
Tjukk og lykkelig... igjen :o) Skrevet 16. september 2007 #4 Skrevet 16. september 2007 4 dager over jeg og..... og det er irriterende stille.... )
LuRiFaXeN Skrevet 16. september 2007 #5 Skrevet 16. september 2007 til ''baby i magen min:)-OVERTID-'' koffer blir du satt igang i morgen uansett? jeg er en dag over termin, begynner å bli temmelig utålmodig nå. håper vi får føde snart da..
Marande Skrevet 16. september 2007 #6 Skrevet 16. september 2007 Jeg er 2 dager over termin, og er 2 gangsfødende. Jeg som har hørt at man veldig gjerne får før terminen da. Har en del mens smerter da, men ikke noe som kan kalles ekte rier enda nei, er ikke spes vondt, og ikke har vannet gått heller.... Begynner å bli temmelig lei ja, har prøvd mange kjerringråd, men ingenting har funket så langt.
Bietta Skrevet 16. september 2007 #7 Skrevet 16. september 2007 Er 11 dager over i dag, og er helt utrolig sinnsykt lei!!!! Har gått rundt 2 uker over med de to første også, så var på en måte forberedt, men... Det er uutholdelig med den ventetida...=( Men, nå er det bare noen få dager igjen, da....
~Vimsemor~ Skrevet 16. september 2007 #8 Skrevet 16. september 2007 Hei Jeg er også 4 dager over UL-termin. Men min egen termin er i dag, så jeg er ikke veldig utålmodig. Mest spent og gleder meg veldig til å treffe dette lille nurket. Ingen tegn her heller - snarere tvert i mot... Formen er kjempegod; ingen vondter og plager, og kan ikke med min beste fantasi si at det er noen indikasjoner på at noe er på vei.
Sløvi Skrevet 16. september 2007 #9 Skrevet 16. september 2007 Jeg er 6 dager over...er ikke så lei, men begynner å bli bekymret.
Gjest Skrevet 16. september 2007 #10 Skrevet 16. september 2007 jepp, er 6 dager over i dag.. hadde tenkt at andremann skulle komme tidligere enn førstemann som kom 11 dager før tia, men nei! har hatt mange og vonde tak i dagen og ryggen i dag, men nå har det uheldigvis begynt å roe seg igjen! får håpe det tar seg opp til natta igjen=) rimelig lei ja!
Maren-mi Skrevet 16. september 2007 #11 Skrevet 16. september 2007 heldig du da, som vet når det vil begynne. men hvorfor blir du satt i gang ?
Lille Trille 2015 Skrevet 16. september 2007 #12 Skrevet 16. september 2007 10 dager over her......og ikke mange tegn på fødsel her.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå