Anonym bruker Skrevet 16. september 2007 #1 Skrevet 16. september 2007 Og ikke vet jeg hvor langt jeg var på vei. Er over ett år si nå,men det irriterer meg bare slik at jeg ikke vet om det var det. Huff... Noen som har opplevd SA og kan fortelle? Trodde jeg hadde mensen. Var ikke klar over at jeg var gravid om jeg var. Brukte tampong. Skulle dra den ut, og vips kom det en stor klump (pose) ut, bare skled ut på en måte. Sto lenge å stirret i do. Så ut som det lå en pose der på str med litt over ei hand, eller kanskje det var like stor som ei hånd- Snakket med legevakten, men de var usikre men sa bare jeg skulle se det ann. Blødde lenge etter, 5 dager kanskje. Skriver dette anonymt for er så mange som kjenner meg her.
Anonym bruker Skrevet 16. september 2007 #2 Skrevet 16. september 2007 Hei, jeg opplevde en SA mens jeg gikk tjukk med gutten min, var nemlig gravid med tvillinger opprinnelig. Jeg fikk sånn menslignende smerter down there, og følte meg utilpass. Begynteå blød masse mens jeg sto i dusjen, kom som en foss, så stoppet det opp igjen. Jeg ble redd og la meg nedpå, turte ikke reise meg for dagen etterpå, da gikk jeg på do og det kom ut noe lignende som du beskriver ovenfor. Men blødde ikke noe etter det,.. Vet ikke om du ble så mye mer klokere, men det var i hvertfall sånn jeg opplevde det.
Anonym bruker Skrevet 16. september 2007 #3 Skrevet 16. september 2007 Jo litt klokere takk. Men er vondt og ikke vite synes jeg. Kan jeg spørre hvor langt du var på vei?Trist at det skjedde da:(
Anonym bruker Skrevet 16. september 2007 #5 Skrevet 16. september 2007 Antakelig var det en vanncyste du hadde. Helt vanlig at de kan komme ut med mensen. Ved en SA er det oftest vee lignende smerter på forhånd. Hadde du vært gravid, og fostersekken hadde vært så stor som en neve, så hadde du vært langt på vei. Dersom noe liknende skjer igjen, kan du bare ta en graviditetstest. Dersom du virkelig var gravid den gang, ville en test slått ut positivt selv om du hadde mistet. ( Det tar tid før hcg nivået synker til null etter en SA)og da ville du fått et skikkelig svar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå