Gå til innhold

Kan det være skadelig å holde..

Anbefalte innlegg

Skrevet

en baby på 6 mnd, bare etter armene ? For moro i luften et par sekund?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke for å være ekkel, men hvorfor gjøre det da?

Ville du likt å bli holdt etter armene? Jeg synes det høres fryktelig ubehagelig ut jeg da, uansett alder...

Men skadelig...? Sikkert ikke, for all del!

Skrevet

nei d er d ikke..vi bruker å gjøre d med vår datter av og til,hun syns d er kjempe morsomt:)

Skrevet

noen gjorde dette med babyen vår uten mitt samtykke (i lek), og nå er jeg litt urolig.. Babyen gråt ikke, men er enig at det ser fryktelig ubehagelig ut og er redd for at armene eller skuldrene kan gå ut av ledd eller noe..(?)

Skrevet

Tja... skadelig og skadelig det spørs vel hvem du spør.. Men at man skal være forsiktig med det er jo sikkert, disse små kan lett f.eks få skulderen ut av ledd ved sånne "morsomheter" og har de først begynt med det så kan det være skikkelig lett at det skjer ofte..

Skrevet

som sagt tidligere her. Skulderleddet til se små er ikke ordentlig utvikla, ikke like sterkt som vårt, slik at det hopper lettere ut av ledd. Når de kan løfte seg litt opp etter armene selv, tror jeg også skulderleddet er blitt sterkere og tåler mer.

Skrevet

JAAA....det er skadelig fordi beinvevet deres er ikke utviklet. Lett for f.eks armer å gå ut av ledd...og jeg er IKKE hysterisk person. Hvis du ikke tror meg, spør en fysioterapeut eller lege...eller HS. Helt sjokka over et av svarene her inne at det ikke er farlig.

ikke gjør det.....

Skrevet

Ikke bra overhodet!!

Og til deg lenger opp: selv om babyen din synes det er gøy...ikke dermed sagt det IKKE er farlig...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...