Gå til innhold

han fikk prim i går, hehehe :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

og så likte han det ikke! haha, trodde han var glad i alt som er søtt jeg. det er ikke noenting han ikke har spist til nå, så ble jo mildere sjokkert av grimasene :) men men, gjør ikke noe det, da slipper vi den sukkerbomben også. han får leverpostei til vanlig, og tenkte å snart begynne med makrell i tomat, smøreost og hvitost på skivene.

men eplejuicen var god! han fikk raserianfall når koppen var tom :) søte lille gutten min! han er forresten 12 mnd.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han vår liker heller ikke prim,men salamipølse elsker han. Han vil bare ha mat med masse smak.

Skrevet

Enda bra han ikke likte Prim da.. er jo sååå fælt å gi barna prim... lurer på hva folk tenker med jeg når de gir unga det...

Nei...lenge leve plastikk-bobla

Skrevet

Vår helsesøster anbefalte prim som nybegynner pålegg

Skrevet

dere vet vel at det er sukker i leverpostei??? Sikkert ikke mye...men noen er jo såååå ekstremt opptatt av dette.

Skrevet

jeg er ikke en av de som er sukker-hysterisk. mini fikk tom. sin egen kake i dag :) alt med måte her i huset.

Gjest Renate&nydelige Christina
Skrevet

prim ja..det ga jeg før når hun var rundt 6 mnd , da likte hun det. Prøvde igjen i går, da hadde hun sikkert glemt ut smaken for den var ikke noe videre populær nei....:-)!

Min feil som ikke fortsatte med den primen..men ellers liker hun jo alt slags pålegg...ikke kresen der heldigvis.

Skrevet

Her går det meste av pålegg ned på høykant, men så er jenta 21 mnd, prim liker hun godt, og det har hun fra pappa;)

Mamma liker ikke prim;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...