Gå til innhold

Når begynte dere med pute i sengen til barnet? u/t

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da han fikk stor seng - i sommer, da var han 2,5 år. Han lå så urolig i sprinkelsengen at det ikke hadde vært noe vits i pute...han ligger litt urolig nå også, men roligere enn før;o)

Skrevet

babypute da han va rundt 4 mnd å tynn juniorpute da han va rundt 10 mnd =)

Skrevet

elias er nå 10 mnd og jeg starta med pute til han da jeg så a han hver natt i en uke hadde lagt seg oppå bamsene sine...=)

Skrevet

Det har de hatt siden de ble født;-) Putene er veldig flate, men perfekt for småttiser.

Var så mye snakk om at babyer ofte ble flat i bakhodet av å ikke ha pute, så jeg torte ikke annet;-) Vet ikke om det stemmer, men i ammetåka syns jeg det hørtes HELT logisk ut! Så da ble det pute fra starten av.

Skrevet

Gutten min har ligge i senga våres sida han var født til han var 19mnd, så han har ligge på pute lenge, tok ei flat ei og la den på langs, var rektangulær, slik at han fikk støtte nedover ryggen au.

Tulla har ligge med pute når ho har vert tett men har ikkje bruka den så mykje, har havna lengere ned i senga. MEN i sommar så har ho bruka dyna som pute, har vert greit så lenge det var varmt ute men når det blei kaldare så blei ho au kald. Så eg la i ei pute hos ho for ca 1mnd sida og da har ho ligge under dyna og med hue på puta. Da kosar ho seg i senga si da!!

Skrevet

I går.19 mnd.

SOvna ikke på fredag og etter å ha prøvd alt annet fant jeg den gamle puta mi,da sovna han momentant.Så da dro jeg å kjøpte ei ega til han i går.Mi ble litt diger hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...