flypapir Skrevet 16. september 2007 #1 Skrevet 16. september 2007 Jeg gleder meg kjempemasse til å bli gravid og få ett barn til, men jeg må innrømme at jeg gruer meg litt også...... Hadde bekkenløsning sist, og det var ikke noe moro. Samtidig kom tulla 15 dager over tiden, og fødselen var lang og hard. Ble klippet uten at jeg hadde ri... De tøyde og bøyde bekkenet mitt. Hun ble til slutt tatt med sugekopp og tatt rett med på "bakrommet". Morkaka kom ikke, så den måtte de fjerne manuelt. Mista masse blod og klarte ikke å gå de første dagene. Samtidig slet jeg med amminga osvosv. De sier at det som regel går lettere med nr.2, men jeg vet ikke om jeg tør å tro på det.... Andre som også grugleder seg til dette her?!? Må bare si at tulla mi er verdt alle smerter i verden, så det er jo verdt det og...
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 16. september 2007 #2 Skrevet 16. september 2007 rekker opp hånden, trenger ikke si noe annet enn at dere kan lese på hjemmesiden min, så forstår dere hvorfor
flypapir Skrevet 16. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 16. september 2007 Uff, skjønner godt at du gruer deg ja.... Kan de sjekke at morkaka virker som den skal når du blir gravid igjen, eller må du leve i uvisshet frem til fødselen denne gangen og....?
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 16. september 2007 #4 Skrevet 16. september 2007 De kan sjekke det ja. Skal sjekke blodgjennomstrømmningen i morkaken fra uke 24 og hver mnd frem til jeg får neste. men det som er skummelt er jo at dersom barnet får forlite mat så bli det nok prematurt
flypapir Skrevet 16. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 16. september 2007 Skjønner godt at du lett blir gående å bekymre deg da ja... Men flott at de har planer for hvordan de skal følge deg opp i det minste. Synes du virker som er tøff dame etter å ha lest på siden din. Håper ting klaffer for dere snart og at svangerskap og fødsel går bra...
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 16. september 2007 #6 Skrevet 16. september 2007 Takkaer og bukker. Av og til så kan man jo lure på om man får superkrefter av dette her. Men det er som de sier, man kommer seg gjennom det meste av en eller annen grunn
Babyønske �� Skrevet 16. september 2007 #7 Skrevet 16. september 2007 Kan ikke si jeg bare gleder meg nei. Har ikke vært gravid før, så vet jo ikke helt hva som venter meg. Men er liksom forberedt på at det godt kan bli komplisert, med allskens plager....... Eller bare fryd og gammen. Må si jeg lurer mest på hvordan jeg takler at kroppen forandrer seg, og det med dele den med noen andre:-). Er også redd for å bli dårlig med kvalme og sånn, eller at jeg blir fryktelig hormonell!!! Men det er vel utrolig hva man kan tilpasse seg når man må, så jeg prøver å se mest positivt på det. Og jeg gleder meg mer enn jeg gruer meg. Gledene tar jeg på forskudd, så får man ta det andre etterhvert :-)
Anitahar2barn Skrevet 16. september 2007 #8 Skrevet 16. september 2007 uff ja..jeg synes det skulle finnes en enklere løsning på å få sitt eget barn. :-) Det er ikke bare bare.... fødselen gruer jeg meg mest til selv om jeg hadde en kjempebra fødsel...vi vet jo hva vi går til nå. Nei så lenge jeg og barnet er friske så er det viktigst...egentlig går de 9 månedene kjempe fort da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå