Gå til innhold

Hvordan unngår luftsmerter? HUFF...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i uke 25 med en gutt, og jeg våkner på natten og har sinnsyke luftsmerter. Jeg blir ofte redd, og tror det er tidlig fødsel eller noe annet alvorlig. Så vondt gjør det.Skjønner heller ikke hvorfor det bare skjer på natten. Jeg lurer på dere har noen gode tips til å unngå dette? Noen mattips f.eks?

Hilsen meg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja er det ikke jævlig????jeg har sliti med dette hele tiden jeg, er snart 14 uker, og det er så ømt nederst i magen pga all luften..kjenner at lufta flytter på seg der nede og det er sinnsykt vondt

Skrevet

Jeg ble mye bedre etter jeg kuttet epler ut av kosthodet. Kanskje det kan hjelpe deg og?

Skrevet

hmmm jeg spiser jo ikke eple:)

Skrevet

Det som gir luft er jo sånt som løk, sterk krydra mat, eple, brus og annet med kullsyre, kaffe, te og en del forskjellig snop.

Det som hjelper mot luft er biola og mat med mye fiber. Spis et par knekkebrød med mye fiber og et glass biola til kvelds, feks, men ta det gjerne en time eller to før du legger deg, så fordøyelsen er i gang.

Kanskje du reagerer på melkeprodukter? Ved laktoseintoleranse kan man få mye luft i magen. Det går jo også an å sjekke ved å kutte ut melkeprodukter. Men biola går likevel greit.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...