Anonym bruker Skrevet 16. september 2007 #1 Skrevet 16. september 2007 Kan ikke de som vil kjøpe reima, få kjøpe det da?? De vil jo bare ha det beste til barna sine?? At en del av dere ikke har råd til det, er ikke vårt problem? Og å atpåtil gå rundt å være sjalu på oss som kjøper reima er jo bare barnslig, spør du meg... Spar dere for sjalusien og forsvaringen av "Cubus" kjøpene deres!!!
ragna Skrevet 16. september 2007 #2 Skrevet 16. september 2007 de vil ha det beste til barna sine? hvorfor i all verden kjøper de reima da?
Anonym bruker Skrevet 16. september 2007 #3 Skrevet 16. september 2007 Ja guuuud, hvorfor gjør de det mon tro?? hi
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 16. september 2007 #4 Skrevet 16. september 2007 Problemet er ikke at de vil kjøpe Reima. Problemet er at de forteller alle som ikke kjøper reima at de ikke duger som mødre.
Anonym bruker Skrevet 16. september 2007 #5 Skrevet 16. september 2007 Kan du gi meg en tråd hvor dette er sagt? At mødre som ikke kjøper reima ikke duger som mødre??
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 16. september 2007 #6 Skrevet 16. september 2007 Er du ny her inne? Etter snart tre år her inne har jeg lest så mye mellom linjene i denne avsindige dressdebatten, og er det noe som går tydelig frem så er det at de som kjøper Reima synes de er bedre mødre enn de som ikke gjør det. Utsagn som "jeg ville aldri kjøpt en billigdress til tulla mi" sier det meste.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 16. september 2007 #7 Skrevet 16. september 2007 Synes og den siste linjen til Hi sier alt. "Spar dere for sjalusien og forsvaringen av "Cubus" kjøpene deres!!!"
KaMa Skrevet 16. september 2007 #8 Skrevet 16. september 2007 Jeg kan gi deg linkene til denne tråden her, om du vil. Du skriver at du vil det beste for barna dine, kjøpe reimadress. Implisitt i den uttalelsen så ligger det at du vet hva som er best for barna, og det nytter ikke å komme med at du vet hva som er best for dine egne barn, for når det kommer til utedress og barn lander vi på pur naturfag, kroppstemperatur, isolering, varme og blablabla, og du har altså satt standaren for hva som er best. Altså er andre mødre/foreldre som ikke har kommet frem til samme konklusjon ikke gode nok foreldre, for de handler ikke utfra "det beste for barnet".
Anonym bruker Skrevet 16. september 2007 #9 Skrevet 16. september 2007 jeg er så jævla lei dette helvetes kjerringmaset om den helvetes reimadressen. "kan vi ikke bare få kjøpe den da?", "cubus er like bra" bla bla bla. Jeg spyr av dere! Hver gang en diskusjon om reima er avsluttet kommer det en eller annen ku og gjenoppliver den. Tror det er de fleste mennesker revnende likegyldig om hvilken drakt dere kjøper og hvor dere kjøper den!
Sjokomelk<3 Skrevet 16. september 2007 #10 Skrevet 16. september 2007 Her inne er det så mye som blir sagt mellom linjene på stort sett det meste. På Reima debattene er det blitt hintet frem mellom linjene at hvis du ikke kjøper Reima dress, noe som er det beste for barnet ditt ifølge dem, så er du ikke noe god mor. Og det synes jeg folk med rette kan få reagere på. Finnes da for all del mange fine dresser der ute som fungerer like bra som Reima.. og det å handle på det som jeg forstår fra din uttalelse er "lavstatus" kjeder, som Cubus, lindex o.l. er slettes ikke så ille eller en definisjon på hvordan du er som mor for ditt barn. Der er det mange fine klær og dresser å få tak i. Og jeg tviler på at en unge ikke fryser eller er våt konstant eller rett og slett LIDER bare fordi de har en dress som ikke er av merke Reima.
Sjokomelk<3 Skrevet 16. september 2007 #11 Skrevet 16. september 2007 Rettelse.:: Tviler på at en unge FRYSER, er konstant VÅT eller LIDER, bare fordi den har en dress som ikke er av merke Reima.
Anonym bruker Skrevet 16. september 2007 #12 Skrevet 16. september 2007 Nå er jo Reima dårligere merke enn Polarnopyret da, så Reima folk er vel ikke så "store".......
Gjest Skrevet 16. september 2007 #13 Skrevet 16. september 2007 Best og best fru blom, jeg var så dum at jeg kjøpte nye reimadresser til begge guttene mine i fjor, og makan til dårlig slitasjestyrke har jeg ikke opplevd på noen andre dresser vi har hatt (og vi har hatt mange). Duger kanskje til de minste barna som kun sitter rolig. Jeg kommer i alle fall aldri mer til å kjøpe Reima. Tipper at dere som skryter Reima i sky enten har veldig små barn, eller at de er tjukke og derav lite aktive, og dermed sliter de heller ikke på klærne sine.
Summer-girl&Luna-boys Skrevet 16. september 2007 #14 Skrevet 16. september 2007 Hva er galt med cubus-dressene?? Ikke søren om jeg legger ned 1200 på en vinterdress som holder EN vinter. Cubus holder mer enn nok for oss. Det dummeste jeg ser er foreldre som blakker seg for å kjøpe dyre dresser som er alt for store i håp om at ungen kan bruke den flere år på rappen. Stakkars ungen drukner i dressene sine, og dressene blir slitt lenge før de er passe. I bhg vår er det til og med unger som er utstyrt med diverse reima-luer, votter, sokker og ikke vet jeg hvilke reima-produkter de ikke har. Men jenta mi har HM-produkter og andre lettvarianter. Ikke er hun mer syk enn gjennomsnittet heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå