Rosalille og sjarmtrollene Skrevet 16. september 2007 #1 Skrevet 16. september 2007 Skal liksom brenne bildene over på dvd tenkte jeg, men maskinen nekter å samarbeide. Det er jo for svarten meg dvdbrenner på denne da, så jeg skjønner ikke hva som er feil jeg.,..har prøvd både dvd-r og dvd+r. Hva gjør jeg galt????
Gjest Skrevet 16. september 2007 #2 Skrevet 16. september 2007 Akkurat det problemet hadde jeg og en gang. Da var det noe feil jeg gjorde inne på brennerprogrammet, men husker ikke helt hva. Fikk heller ike til å brenne det ved å bare dra mappene over, måtte bruke programmet riktig. Det var det jeg kunne hjlpe med hehe, håper du får det til! Vet hvor irriterenes det er!
Rosalille og sjarmtrollene Skrevet 16. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 16. september 2007 Hmmmm.....ingen? Jeg finner virkelig ikke ut av det her. Når jeg brenner cder og sånn så bare flytter jeg mappa over i vinduet for cden og så trykker jeg "skriv disse filene til cdrom" eller noe i den duren og så ordner det seg selv. Men til dvd funker ikke dette da tydligvis. Bør jeg ha eget program for å brenne dvder da eller?
Rosalille og sjarmtrollene Skrevet 16. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 16. september 2007 Dæven døtte.....tror jeg fiksa det jeg...lasta ned et gratisprogram og den brandt i vei...så får vi se om det blir noe greie på det. Kanskje den bare lurte meg
Maria-B Skrevet 16. september 2007 #6 Skrevet 16. september 2007 Da har du vel mest sannsynlig brukt windows til å brenne med, ikke alltid det virker bra, selv bruker jeg nero..men ser jo ut som du fant en løsning
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå