Gå til innhold

Lei av å blø (advarsel: klaging over teit syklus)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er jeg på dag 9 i blødningen mn og jeg er lei. 7-8 dager har jeg akseptert som normalt for meg, men nå er det dag 9 og det kommer lit friskt blod fremdeles! :(

Så utrolig lei av at alt er dumt med denne syklusen og kroppen min. Lyst til å bytte.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg bødde en gang i 4 uker i strekk!! da begynte jeg å lure..men det kunne visst ha noe med stress å gjøre. men ellers har jeg en normal syklus da..

Skrevet

:(

Jeg har etter fødsel blødd 10 mnd i strekk. Pga renselse, samt to mislykkede forsøk på hormonell prevensjon. Slutta å slikt fro flere måneder siden nå, men fremdeles er det bare tull med syklusen. Jeg er rimelig lei nå altså... Hvordan får man den til å bli normal (syklusen altså)?

Skrevet

velkommen i klubben, æ e akkurat ferdi me mn, å æ hadde d i 13 daga.....æ holdt på å gå på veggan, æ ska tel legen på onsdag å se om d er noe hormonforstyrrelser i kroppen min, førr forrige mnd hadde æ mn to gang på to uka... PS æ går på p-pilla å hoppa egentli over mn denna gangen, bynte rett ¨på ett nytt brett, uten ¨å ta sukkerpillan....

Skrevet

tror jeg nesten ville kontaktet en lege, men det har du kanskje gjort?

Skrevet

Det er vanlig å blø hele tida istedetfor å ikke blø om man hopper over de hormonfrie pillene en måned. Jeg gjorde alltid det, blødde uansett og lenger altså om jeg gjorde slikt.

Jeg går da ikke på noenting mer, siden jeg har et blødningsporblem og syne å reagere veldig på hormoner.

Skrevet

Ja, jeg kontakte lege før jeg slutta på cerazette. Han sa at jeg måtte vente 3 mnd etter ammeslutt før man kunne si om det var et mer alvorlig problem enn en normal hormonforstyrrelse pga amming.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...