Klompin Skrevet 16. september 2007 #1 Skrevet 16. september 2007 Jeg har en gutt på snart 8 mnd. En venninde av meg har en gutt på 1 år. Vi pleier å møtest av og til så ungene skal få leke sammen, men gutten min begynner å vræle med en gang 1 åringen nærmer seg. Han virker faktisk utrolig redd, så jeg tar han selfølgelig opp med en gang. Han har aldri reagert slik på ungene på barselgruppe å sånn.. Kan det være at han blir redd for at han er større?? Jeg har en lillesøster som er 3 år, og han reagerer ikke slik på henne. Noen som har vært bort i lignende? Har dere tips? På forhånd takk :-)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 16. september 2007 #2 Skrevet 16. september 2007 jeg aner virkelig ikke, men min første tanke er at 1åringen har gjort han noe eller skremt han (sikkert ikke med vilje) ihvertfall så lenge det bare er når han møter denne spesielle 1 åringen. om dere vil at det skal stoppe ville jeg prøvd at dere satt ders sammen på gulvet med barna, kansje med din på fanget og sittet der og pratet til din selv ønsket og gå ned. (om han ikke hyler da også) men som sakt jeg kan ikke noe om dette.
oslojente80 Mina f 07.09.06 Skrevet 16. september 2007 #3 Skrevet 16. september 2007 Kanskje 1 åringen er litt voldsom mot sønnen din. Kanskje derfor han gråter? Han kjenner nok lillesøsteren din så er kanskje derfor han ikke reagerer på samme måte.. 1 åringen kan være litt brå. Dattern min reagerte akkuratt som sønnen din. Men nå har hun møtt sønnen til en venninne av meg mye og nå går det mye bedre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå