Gjest Skrevet 16. september 2007 #1 Skrevet 16. september 2007 Lurer på om Teutonia fun og/eller Teutonia sprit s3/s4 er tunge? Tenker da mest på bære inn/ut av bilen. Og hvordan er den og legge sammen/slå opp?
Bratsj Skrevet 16. september 2007 #2 Skrevet 16. september 2007 Jeg har Fun, og er superfornøyd! Den er kke tung, og veldig lett å slå sammen, tar liten plass.
Gjest Skrevet 16. september 2007 #4 Skrevet 16. september 2007 Jeg har Teutonia Y2K, og den er veldig lett. Tror Mistral er ganske tung.
Bratsj Skrevet 16. september 2007 #5 Skrevet 16. september 2007 Har ikke prøvd den på snøføre enda....men tror det går greit bare man låser fremhjulene.
Salat Skrevet 16. september 2007 #6 Skrevet 16. september 2007 Jeg har en teutonia s3 og den er kjempeenkel å få inn og ut av bilen iallefall. Og ikke tung.
Mulle :) Skrevet 16. september 2007 #7 Skrevet 16. september 2007 Har teutonia y2k2 og den er kjempe lett Lett å slå sammen og bære inn og ut av bilen..
LegallyBlond Skrevet 16. september 2007 #8 Skrevet 16. september 2007 Har også sett på teutonia fun, har hørt at den er veldig lett og blir liten sammenlagt. Men har sett to vogner til salgs nå som har nytt understell, noen som vet om det er problemer med understellet? Og du som har vogna, hvordan er fjæringen? Går den greit å trille på litt ulendt terreng, eller holder den kun på asfalt/kjøpesenter?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå