Gå til innhold

Er Teutonia vognene tunge?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om Teutonia fun og/eller Teutonia sprit s3/s4 er tunge? Tenker da mest på bære inn/ut av bilen. Og hvordan er den og legge sammen/slå opp?

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har Fun, og er superfornøyd!

Den er kke tung, og veldig lett å slå sammen, tar liten plass.

 

Skrevet

Jeg har Teutonia Y2K, og den er veldig lett. Tror Mistral er ganske tung.

Skrevet

Har ikke prøvd den på snøføre enda....men tror det går greit bare man låser fremhjulene.

Skrevet

Jeg har en teutonia s3 og den er kjempeenkel å få inn og ut av bilen iallefall. Og ikke tung.

Skrevet

Har teutonia y2k2 og den er kjempe lett :) Lett å slå sammen og bære inn og ut av bilen..

Skrevet

Har også sett på teutonia fun, har hørt at den er veldig lett og blir liten sammenlagt. Men har sett to vogner til salgs nå som har nytt understell, noen som vet om det er problemer med understellet?

 

Og du som har vogna, hvordan er fjæringen? Går den greit å trille på litt ulendt terreng, eller holder den kun på asfalt/kjøpesenter?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...