Gå til innhold

noen som har vært med Color fantasy???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurte på om vi skulle ta en weekend tur. Men jeg er ikke glad i bølger:( Er det ok for barn og voksne der?

Takk for svar:o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

fin tur men er det bølger så er det bølger der som andre båter

Skrevet

Har åkt den båten, og du merker ikke att det gunger,

Er heller ikke glad i bølger, men det var psis som du var på land....

Skrevet

Det er en veldig fin båt, men de vanlige lugarene er knøttesmå og siden de ikke har noen steder å oppbevare vogner f.eks blir det lett veldig trangt. Men du er kanskje ikke så avhengig av å ha med vogna?

Vi har reist 2 ganger med ungene og må si at tur nr 2 var best. Sikkert fordi jeg da var mere forberedt på hvordan båten var og la opp turen deretter. De har også blitt mye strengere med hensyn til røyking siden første turen og det er veldig positivt for ungene. Showet f.eks er jo spennende for ungene og nå er det røykfritt der:) Badebassenget er også knall for ungene. Mor kan jo ta seg en spa-time samtidig:)

Skrevet

Vi var med en tur i sommer! Var utrolig bra! Vi var heldige for en som jobber på color line fikset oss billetter ganske billig.. også fikk vi suite! Koset oss skikkelig! Bra resturanter for både barn og voksne! Alt mulig å gjøre.. et lite badeland som sikkert er kjempefint for barn! Treningsstudio med verdens deiligste massasjestoler.. hihi.. jeg var gravid da... så fikk ikke akkurat brukt boblebad og div andre ting der... Prisene om bord er jo ikke så veldig billig da, men er endel å gjøre som ikke koster noe ogå.. f.eks show på kvelden som var veldig bra! Helt klart å anbefale! Tror nok neppe det blir alt for ille med bølger der heller... var helt rolig når vi var ombord ihvertfall!

Skrevet

Du får plass til vogna om du velger med dobbeltseng..

Får vel plass til vogn mellom sengene også?

Skrevet

Det er vel strengt tatt ikke lov å oppbevare vogn på lugaren, den skal oppbevares i resepsjonen. på lugaren må du ha reiseseng, i alle afll i følge colorline selv. (Som om det er lettere å evakuere om du har reiseseng i steden for vogn...) fant ikke noe om det på sidene deres nå, så kan hende de har forandret prosedyrer siden i sommer, kanskje greit å ta en telefon og høre hos de?

Skrevet

ja er det noe som overrasker meg veldig er det at de ikke har et rom til vogner. Jeg fikk beskjed om å ha vogna på lugaren, men fikk grini meg til å ha den på rekvisita lageret deres. Selvfølgelig kan man ha senga mellom sengene, men man skal jo kunne bevege seg også da. Får helt klaus bare av tanken på hvor trangt det er.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...