Angie77 Skrevet 16. september 2007 #1 Skrevet 16. september 2007 På torsdag har jeg 12 fullgåtte uker og da kommer jeg inn til dere:) Men jeg må bare spørre dere om en ting før da; Når opplevde dere at kvalmen ga seg? Og skjer dette sånn over natten? Jeg har spydd siden uke 6 og jeg syns faktisk at det bare blir verre...
Gjest Skrevet 16. september 2007 #2 Skrevet 16. september 2007 Hei! Det var nettopp et annet helt likt innlegg her, så se svarene der. Det er vanligst at det gir seg RUNDT uke 12, men ikke forvent at det gir deg akkurat da. For meg ga det seg litt gradvis og helt innen uke 14. Noen få er kvalme lenger og ytterst få er kvalme hele svangerskapet. Men det går sikkert over om en uke eller to for deg. Det er ihvertfall en helt fantastisk ting når kvalmen slipper! Lykke til og "hang in there" :-)
kidos! Skrevet 16. september 2007 #3 Skrevet 16. september 2007 Ikke for å ta motet fra deg, men jeg er uke 17 og kastet opp senest på søndag. Det er ikke som før, da jeg kastet opp uten videre. Nå er det v/ lavt blodsukker og når jeg er trøtt og sliten.
mrss83 Skrevet 16. september 2007 #4 Skrevet 16. september 2007 jeg gikk og ventet og ventet på at jeg skulle runde uke 12 og det skulle gi seg... jeg er i uke 20 nå og har fortsatt problemer med å holde på maten enkelte dager...
twoboys & a girl Skrevet 16. september 2007 #5 Skrevet 16. september 2007 Er fortsatt kvalm, men sluttet å kaste opp i uke 19 tror jeg det var. Deilig:o)
Angie77 Skrevet 16. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 16. september 2007 Tusen takk for svar og beklager at jeg ikke sjekket forumet for liknende tråder (vet hvor irriterende det er med fem tråder som handler om det samme). Jeg tror nok ikke jeg blir en av de som våkner opp etter 12. uke og ikke lenger er kvalm *sukk*. Men det trøster litt å se at jeg i så fall ikke er alene..
♡ Jersey ♡ Skrevet 16. september 2007 #8 Skrevet 16. september 2007 Jeg kastet aldri opp, men ble bedre i uke 16-17. Men merker maten vokser i munnen når jeg har spist for mye, ikke vært på do (sorry), eller er sliten.... Men myyye bedre nå siste ukene. Er 20 uker nå..
Gjest Skrevet 16. september 2007 #9 Skrevet 16. september 2007 Jeg var mye kvalm i 1. tri og kastet opp et par ganger i uka. Kvalmen gikk over ca. uke 14. Nå er jeg i uke 20 og kan fremdeles ha dager hvor jeg er kvalm om morgenen, men ikke på langt nær så ille som det var. Så fort jeg får litt mat i magen, så gir det seg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå