ønsker meg en baby ti! :-) Skrevet 16. september 2007 #1 Skrevet 16. september 2007 Er jeg gravid nå? Går evt svangerskapet bra? Kjønnet? Har ikm ca mandag/tirsdag! Er født 11.05.67
#Aurora har tre gutter# Skrevet 16. september 2007 #2 Skrevet 16. september 2007 får opp et lite ja..men er litt svakt et.
ønsker meg en baby ti! :-) Skrevet 17. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 17. september 2007 Takk igjen for svar Aurora! Fikk faktisk en veeldig svak QR test i dag tidlig! Er litt usikker i og med at testen nok lå litt lenger enn den skulle før den rosa streken kom frem! Ser du om det kommer til å gå bra denne gangen? Klem! :-)
#Aurora har tre gutter# Skrevet 17. september 2007 #4 Skrevet 17. september 2007 som jeg bruker og si...et strek er et strek.Ta en ny snart.Alt kommer til og gå bra.
ønsker meg en baby ti! :-) Skrevet 17. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 17. september 2007 Tusen takk igjen for svar Aurora, og for at du tar deg tid til dette! :-) Nå må det jo bare gå bra! :-)
ønsker meg en baby ti! :-) Skrevet 18. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 18. september 2007 Hei! :-) Ville bare fortelle at jeg leverte urinprøve på legekontoret i dag , og den var positiv !:-) Men den var svak positiv, så jeg skal levere en ny urinprøve på fredag for å se om den er blitt sterkere positiv da! HÅPE HÅPE!
#Aurora har tre gutter# Skrevet 19. september 2007 #7 Skrevet 19. september 2007 så gøy da.Må si gratulerer jeg da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå