Hmmmmmm Skrevet 16. september 2007 #1 Skrevet 16. september 2007 Var på helsestastjonen før sommer på sån 5års kontroll med jenta og jeg fortallte da att jenta vår ikke hørde så bra, Hu kan stå 1-2m fra meg med ryggen mot og hør ikke ner jeg roper og står hu med ansiktet mot meg må jeg snakke veldig høyt før hu ska reagera, så helsesøstern kikkade på ørene og sa att hu så mye vetske der og sa att det var best om vi gikk til en ørelege, så hu satt opp oss på en time til han. Så vi fikk timme hos han i slutet av mai og han sa att hu hade mye vetske i innerøret, men ville vente og se om det forsvann over sommaren, han sa att det bruker det gjøre, Så var vi på kontroll igen i sluttet av august, og da hade hu enda mer vetske i innerøret att det ikke gav utslag på hanse "øremaskiner".Og han sa att det beste var att legge in dren, før om vi ikke gjør noe så kan hu få infektion og hu kan miste hørslen gradvis.. Så vi fikk da time til operation nu på Ons, Gruer meg litt til det faktiskt, syns så synd på jenta mi, hu er ju bare 5år og må gjøre dette, Dree som har gjort det på deres barn, hur var di efter operationen, måtte dere vare hjemme med barne dagen etter på eller kunde de gå ibhg dagewn etterpå???
*Lissi* Skrevet 16. september 2007 #2 Skrevet 16. september 2007 Jenta mi fikk dren og fjernet polyppene samtidig. Hele opperasjonen tok vel 30 minutt. Hur var i fin form etter operasjonen. Er noen år siden, men tror hun var i barnehagen dagen etterpå...
fjordpia*3gullunger*+spire Skrevet 16. september 2007 #3 Skrevet 16. september 2007 pia mi fikk satt inn dren i november i fjor, da var hun bare 2 år, æ hadde akkurat tid tel å gå ut å ta mæ en røyk, så oprasjon tok vel 10 min ca, d verste var når hun våkna i fra narkosen, men ellers så var formen hennes veldi bra, holdt henne hjemme i to dager etter oprasjon, så tredje dagen var hun i barnehagen..... ikke noe å være redd for eller grue seg til:) de to verste tingene e å se når de sovner når de får narkosen å når de våkner fra narkosen
Korse76♥ Skrevet 16. september 2007 #4 Skrevet 16. september 2007 Vesla fikk lagt inn dren da hun var 3 år, rask operasjon og var i bhg dagen etter. Spiste faktisk på McDonalds da vi dro fra operasjonen Det går nok bra skal du se, og du skal se hørselen er bedre raskt :-)
minst Skrevet 16. september 2007 #5 Skrevet 16. september 2007 Gutten min fikk dren når han var litt over 2 år. Tok ca 20 min, han var i god form etter på. Etter ca 6mnd var han en helt annen gutt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå