Gå til innhold

Alle dere som spår!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Håreisende at dere kan sette dato og kjønn på de stakkars jentene som prøver å bli gravid!

Og forresten? Hvorfor må dere ha Nicet deres for å kunne spå de? Er det for å lese trådene og håpet de har skrevet om seg selv?

Ja, er det sånn at alt dere spår stemmer, ja da hadde det verken vært krig eller sult på denne jorden!

Så slutt å lure de unge håpefulle? Å gi dem falske håp og forventninger.

Lurer på hvilke tiltro de som blir spådd får til dere da de finner ut at spådomen ikke stemmer? Ja, hos noen stemmer det vel, men det er jo som å trekke lodd!

Mener dere ungjenter at disse spådommene er virkelige?

Ser en holder på med forsøk og en har spådd svanerskap oktober 08 eller hva? Ser hun har spurt gjentatte ganger uten å få svar av deg?

Håper den jenten greier å slå fra seg den datoen og la hverdagen bli som den blir. Du kan jo risikere å ta fra henne alt håp så hun blir så stresset at hun umulig greier å slappe av så hun blir gravid! Eller venter du spådame på at førstkommende oktober som er rett rundt hjørnet skal komme så du får svart henne etter at du har lest i andre inlegg av henne: Hipp, hurra jeg er gravid!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen spådamer som vil svare? dytt,dytt

Skrevet

tenk å "spåteste" mennesker i en svakelig livssituasjon! grrrr.

Skrevet

Alle her inne BER jo faktisk om og bli spådd, og de fleste vet nok at de må ta spådommen med en klype salt. Man tar valg underveis som vil/kan påvirke spådommen på en eller annen måte.

Skjønner ikke hvorfor du bryr deg HI. Det er ingen her inne som blir påtvunget en spådom på noen som helst måte.

Skrevet

De er alle i en ung og sårbar alder. Og mange tar "spådommene" alovorlige. Las om ei som var veldig fortvilet og dere hadde spådd graviditet oktober neste år, når de nettopp NÅ holder på å prøve. >Og hun ber desperat om riktig svar ellers "går alt i vasken"!

Ja, de sitter hele dagen og venter på svar. Syns forresten at den nettsiden dere driver er på meget tynn is hvis dere fortsetter sånn! En simpel måte å samle og stjele fra andre forum! For å tro selv at da "blir det en populær side" Snakk om å samle kunder og gjøre dem avhengig til dere kommer så langt at dere tar betalt for "tjenestene"!.

Skrevet

Det var jeg som svarte deg i sted også, og jeg er ikke en som spår her inne. De som vil bli spådd gjør det faktisk helt på eget ansvar, og det er tidl laget en tråd fra de som spår at de som vil bli spådd som være sikre på at de vil vite svaret på det som de spør om.

Samtidig er de da nødt til og vite at de må ta det med en klype salt, og vite at ting kan forandre seg ut fra de valgene som de gjør underveis.

Kanskje den jenta du snakker om får prøve en medisin som kan hjelpe henne og bli gravid, kanskje hun starter med IVF underveis...Det er valg hun tar som kan forandre hele spådommen. Man må ikke ta spådommen så bokstavelig... Og som sagt, det er tidl. laget en tråd (tror det var av Krin eller Sunze) at man virkelig må være sikker på at man vil vite svaret på det man spør om.

Jeg er også i en såkalt sårbar situasjon som du kaller det, men jeg vet da og ikke ta ting så bokstavelig. Synes det er gøy og bli spådd, og enda gøyere er det jo om de har rett i det de sier!

Skrevet

ha,ha. Var det ikke det jeg tenkte.

Først få de til å bli spådd gratis og å bli "hekta"..

Og nå har dere forsyne meg begynt å gi de email-adressene deres for å gi en "utfyllende" spåing mor BETALING!

Er det lovlig å drive sånn?

Skrevet

Kan bare snakke for meg selv, men jeg har faktisk spådd flere gratis enn dem jeg har fått betalt hos.

Men det er jo begrenset hvor mye tid jeg kan bruke på noen ute å ha noe igjen for det. da jeg bruker en halvtime på en vanlig spå for å få lagt kortene tolke dem og så skrive det som kommer frem ned og få det sendt av gårde.

Så hvis noen da har bedt meg om å se på en 4-5 spørsmål, så er jeg rett og slett nødt til å ta litt for det hvis jeg skal kunne gjøre det for dem, og det er jo faktisk dem som ber meg om å spå dem og ikke jeg som ber om å få spå dem.

Så at du også lurte på hvorfor vi rtenger nick for å spå.

Jeg bruker ikke nick, men fornavn på dem jeg spår, og det er rett og slett for å klare å "tune inn" på rett person når jeg spår.

Er jo en del som er født på samme datoen rundt om i landet her, og når man bruker navnet eller nick blir jobben lettere, OG NEI, det er ikke for å bruke tid til å titte rundt inne på forumet først for å finne info om personen man skal spå. Hvis noen gjør det er de rett og slett ikke seriøse nok til å skulle spå andre.

Når det hjelder å spå noen ang graviditet så sier jeg alltid fra at dette er kjempevanskelig når det gjelder tarot, da jeg faktisk ikke har noe kort som viser til feks 30 Oktober. Og på grunn av at ting hele tiden kan endre seg.

Jeg spår derfor om når det er størst sannsynlighet for å kunne bli gravid.

Har heller ikke tatt betalt for disse gravid spåene før nå, men som sagt det er jo begrenset hvor mye gratisarbeid man gidder å sitte å gjøre.

Kanskje du er en av dem som har bedd en av spådamene her inne om å se på deg, for så å mase om alt du kan finne på å spørre om.

Og så attpåtil blitt sur for at du ikke har fått svar på mer enn et spm gratis?

Er faktisk utrolig hvor mange som klarer å få seg til å være utakknemlig for at man faktisk ofrer sin egen fritid for deres skyld.

Jeg er en av dem som har egen side, og vet at det er noen fra bim der inne.

For det første får det vel bli opp til hver enkelt hvilke forum de vil være på, det er vel ikke slik at man kun får være på det ene eller det andre etter at man har meldt seg inn.

Vet også at grunnen til at noen av dem har funnet veien inn er at de har ropt på en av spådamene her inne, hvorpå hun gav beskjed om at hun ikke var så mye inne på dette forumet lengre men på et annet.

For det andre så har ingen av dem som har spurt inne på min side blitt bedt om å betale for det de har fått svar på der heller da.

Og som sagt, så er det ingen som tvinger noen til å vil bli spådd av oss spådamer, og jeg vil tro at de fleste av oss har edruelighet til at vi skjønner at noe er galt fatt hvis noen ber om å bli spådd om alt fra A til Å i livet sitt, og tar det opp med personen det gjelder.

Jeg tør i allefall ¨å stå frem med nick, så kan jo du gjøre det samme, i stedet for å gjemme seg bak et anonym når man går til angrep på andre.

Skrevet

kan du anonyme saken fortelle meg hva det er du er så hissig for?. For det første så er det ren skjær folkeskikk å stå frem med navn eller nick når du forventer svar på et innlegg, noe annet er utrolig feigt og dumt. For det andre så ber de som er her inne om å bli spådd av egen fri vilje og jeg tror jeg tør å påstå at de aller fleste ser på dette som litt spennende og gøy. At det er mer mellom himmel og jord enn de fleste andre plasser er vel opplest og vedtatt hos oss som ber om å bli spådd på disse sidene. Ingen er tvunget til å være på disse sidene det er av egen fri vilje og nyskjerrighet at vi er her. Hvis du har så mye i mot dette så hvorfor går du da inn på disse sidene. Det er jo mange andre sider du kan være på men la nå den anonyme knappen din være i fred og stå frem med nick eller navn det er mye ærligere . og la oss som liker å bli spådd få gjøre det uten slike sure kommentarer. For vi liker oss på denne siden nemlig.Takk til alle dere som spår oss og stiller nyskjerrigheten for en stakket stund. Vi setter utrolig stor pris på det og jeg tror de fleste av oss tåler dette godt det er nemlig veldig gøy og spennende you see. Dere er jo tydelig klare i uttalelsene og etter tilbakemeldingene dere får så er det veldig mye som stemmer. Tusen takk skal dere ha hilsen viny

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...