RundLurt? Skrevet 16. september 2007 #2 Skrevet 16. september 2007 Ja jeg har sluttet med vogn for lengst, bruker å slutte med det når de begynner å gå jeg, tar meg tid til å la de få gå selv, trvlere trenger jeg ikke å ha det!
*Joa* Skrevet 16. september 2007 #3 Skrevet 16. september 2007 Til å sove ute hadde vi sportsdelen av ei emmaljunga duo vogn og til butikkgåing (Jeg og sambo elsker å gå i butikker når vi er på evt helgeturer, og da er det dårlig gjort å forvendte at pjokken skal gå selv) hadde vi først ei brio sportsvogn, men når han sluttet å sove i vogna kjøpte vi ei brio sitty. Ei kjempegod trille forøvrig:) Ellers gikk han mye selv. Han gikk 2 km da han var 1 1/2 år så han har bestandig vært en racer til å gå langt:)
RajaPia Skrevet 16. september 2007 #4 Skrevet 16. september 2007 Jeg går lange og tildels raske turer , og må ha med snuppa. Selv om hun akkurat er 2 , forventer jeg ikke at hun skal gå sammen med meg. Er alene med ungene , og vil jeg trimme må minste være med. Dessuten sover hun enda , og sover kun ute. Har en GT 3hjuling og en Carena. Eldste min gikk 10 mnd gammel. Ville vært rart å slutte med vogn da selv om han gikk....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå