desemberbarn12 Skrevet 16. september 2007 #1 Skrevet 16. september 2007 Nå som puppene vokser..... Skal man da kjøpe samme størrelse med større cup, eller større størrelse....
fullrulleihuset Skrevet 16. september 2007 #2 Skrevet 16. september 2007 For min del holdt det med større cup. Men noen blir videre rundt brystkassen også, og da må du ha større str.
line_n & sara Skrevet 16. september 2007 #3 Skrevet 16. september 2007 jeg har kjøpt ammebher m "alle" str større! vil nok anbefale deg å prøve i butikken, jeg kjøpte nemlig et par (vanlige) bher som var for små rundt kroppen! og det er vondt å gå med!! (og kjipt å bruke penger på!) (hvis du begynner å lekke litt før fødselen, er det lurt å ha en ammebh på lur, siden de er bedre å sove i!)
Leona* Skrevet 16. september 2007 #4 Skrevet 16. september 2007 Hvis du er usikker, så kan du jo kjøpe noen få ammebh`r. Også kan du få noen til å kjøpe flere til deg når du vet om de passer eller ikke. Puppene blir jo mindre igjen etterhvert også, så det kan jo variere litt hva som passer
Amanda- Skrevet 16. september 2007 #5 Skrevet 16. september 2007 hehe.. kjøp en str. større.. og prøv i butikken.. det gjor ikke jeg.. hehe... noe jeg burde... må inn og bytte...
twoboys & a girl Skrevet 16. september 2007 #6 Skrevet 16. september 2007 Prøver alltid i butikken. Kjøpte større cup, men den er å blitt for liten..
Mumiluvu Skrevet 16. september 2007 #7 Skrevet 16. september 2007 kjøp deg bhr som har en til 2 cupstr større enn de settet du har fra før...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå