Gjest Skrevet 16. september 2007 #1 Skrevet 16. september 2007 Det er jo så drittvær! Regner, er overskyet og ganske så kaldt. Hva i all verden finner man på da, med to barn på 3.5 år og 1 år.? Eier ikke fantasi i dag jeg, ser det ut som! Tips?
Gjest Skrevet 16. september 2007 #2 Skrevet 16. september 2007 Tenkte vi skulle se filmen på Disney kl. 11.00 Det blir bare å slappe av, tegne, playdoh...
Uwimana Skrevet 16. september 2007 #4 Skrevet 16. september 2007 ja huff for et ordentlig uggent vær idag:( jeg og lillegutt skal på besøk til ei veninne av meg idag vi:) men bare et par timer! etter det så skal vi hjem til pappa, også skal vi kose oss alle tre sammen:) gjøre fyr i peisen skal jammen vi gjøre idag:) det er jo SÅÅÅÅ DIGG
mamma til to små gull Skrevet 16. september 2007 #5 Skrevet 16. september 2007 Her snøger det i dag =) Blir nok disneyfilm her også i dag og bake litt med snuppa på 4 når minstefrøkna sover blunden sin etterpå. Også lage hjemmelaget pizza som vi kan kose oss med i efta når sambo kommer hjem fra jobb =)
*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 16. september 2007 #6 Skrevet 16. september 2007 Vi skal ut og leke i snøen, ja det SNØR faktisk her på Lillehammer. Og etterpå skal vi kjøre en tur og se på ett hus som vi kanskje skal legge inn bud på, så skal vi til mamma og spise FÅRIKAL *glede seg* En perfekt søndag med andre ord:-)
*Lissi* Skrevet 16. september 2007 #7 Skrevet 16. september 2007 Orker ikke ut iallfall. Skikkelig innevær her i dag. Sambo skal på jobb, så får finne på noe med ungene i dag. De to eldste er opptatt med å spille sims, så jeg og minsten skal finne på noe. Fyre i ovnen og lage vaffler senere tror jeg:-)
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 16. september 2007 #8 Skrevet 16. september 2007 for et møkkavær ja.. blir nok bare inne og koser oss, ser litt på film og vasker litt klær og leker. Skal skrive innbydelser til dåp også, Også får vi besøk om noen timer.
Meg og bøllegutta!! Skrevet 16. september 2007 #9 Skrevet 16. september 2007 Idag skal jeg løpe konkurranse.( 5000 meter) Så får vi besøk av mine foreldre på middag! Så er det sløve på sofaen å se Robinson og film ikveld : ))
*Rutletutt* Skrevet 16. september 2007 #10 Skrevet 16. september 2007 Skal i middagsbesøk til foreldrene til han samboer var forlover til - de giftet seg i går. Venneparet vårt skal være der også...
Frk. frustrert med alle de små Skrevet 16. september 2007 #11 Skrevet 16. september 2007 vi fyrer i peisen og koser oss inne med film. Minstesnuppa sover, og når hun våkner så skal vi på besøk til ei venninne som har en liten baby. Senere skal vi lage god søndagsmiddag, vaske litt klær, rydde litt og ellers slappe av inne i huset:) skikkelig søndag, søndag. Pappan vår ligger forøvrig å sover, han var litt partyløve igår:)
Mille** Skrevet 16. september 2007 #12 Skrevet 16. september 2007 Tips? Dra på besøk f.eks. Det pleier vi å gjøre på søndager. Mulig vi drar til noen venner i formiddag, i ettermiddag skal vi bort å spise vafler og trollkrem, mens storesnupp er på kino med to venninner. )
klg,2 boys now:) Skrevet 16. september 2007 #13 Skrevet 16. september 2007 sjefen ser film nå,sener skal vi til svigermor å spise fårikål(ugh),hun skal lage grisikål(hehe) til meg da.ellers så blir det sløving foran ovene i dag.se litt mere film:)
WP-TLogPeanut Skrevet 16. september 2007 #14 Skrevet 16. september 2007 Jeg og TL feirer at jeg har bursdag
♥ DAME Skrevet 16. september 2007 #15 Skrevet 16. september 2007 Jepp, drittvær her også. Skal en tur på hytta og fyre opp litt, lage kaffi og spise noe varmt. Senere i kveld blir det film (fredsmegleren)
Gjest Skrevet 16. september 2007 #16 Skrevet 16. september 2007 Vaske og stryke klær hehe kjempe gøy! Hadde planer om å dra på åpen gård i dag, men jeg nekter å gå utenfor døren hehe..
Mulle :) Skrevet 16. september 2007 #17 Skrevet 16. september 2007 Akkurat no sløver meg og 6 åringen litt.. Sambo og lillegull sover. Skal skal det ryddest litt og så skal vi ha middagsbesøk. Så er det BRANN på tv kl 20.00 :D
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 16. september 2007 #18 Skrevet 16. september 2007 Har hittil sovet lenge, gitt junior lunsj, lagt han ut, gubben har støvsuga, jeg rydda kjøkkenet, nå slapper vi av, gubben snart på trening, jeg kose inne med junior og så kamp på tv i kveld
Gjest Skrevet 16. september 2007 #19 Skrevet 16. september 2007 nå venter jeg på at mie skal våkne, så skal hun til tante,mens jeg skal opp i leiligheten våres å male litt, også skal vi spise middag hos svigers etterpå og i mellom lat det, så skal jeg vaske klær, og henge opp klær og rydde av tørkestativene.
Twintipp og himmelblå Skrevet 16. september 2007 #20 Skrevet 16. september 2007 Vi skal på visning!!!!!!!!:-O Håper og håper at vi er heldige denne gang.. Er så spent. Etter det skal jeg hente gullet hos min søster, så er det middag hos svigers:-) Kost! Ikveld er det robinson:o)
carmelasoprano har født:) Skrevet 16. september 2007 #21 Skrevet 16. september 2007 dårlig vær her også. vi skal på kino og se shrek 3. *gleder seg* liker de filmene. lillemann elsker de.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå