Tomine is my star Skrevet 16. september 2007 #1 Skrevet 16. september 2007 Hvordan får jeg fixa bt på pc`n min?
It's all about me Skrevet 16. september 2007 #2 Skrevet 16. september 2007 Hvis det ikke allerede finne p pc'n kan du kjøpe en stick hos bl.a. Claes Ohlsson som fungerer på samme måte. Jeg har denne og synes den er veldig grei.
Tomine is my star Skrevet 16. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 16. september 2007 Skulle tro at det finnes på pc`n...? Men hvordan aktivere den mon tro? *grønn på data ting*
PAVEEL Skrevet 16. september 2007 #4 Skrevet 16. september 2007 jeg og har det....på datan altså...skjønner heller ikke hvordan få den på... har en ACER maskin...laptop...
It's all about me Skrevet 16. september 2007 #5 Skrevet 16. september 2007 Ar faktisk ikke alle som har det. Jeg kjøpte min laptop i november ifjor og det er ikke på min.
yinyang Skrevet 16. september 2007 #6 Skrevet 16. september 2007 jeg har verken på laptop, eller min nye stasjonære... Må kjøpe en stick utenom. Jeg gjorde det, og den funker ikke engang!!! Er jo meninga jeg kan gå på trådløst nett med bt, men... nope, funker ikke det nei!!
It's all about me Skrevet 16. september 2007 #7 Skrevet 16. september 2007 yinyang Jeg har kjøpt stick på Claes Ohlsson, og den fungerer som bare det på alle 3 pc'ene jeg har instalert den på. Kanskje du skal teste den istedetfor?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå