Anonym bruker Skrevet 16. september 2007 #1 Skrevet 16. september 2007 Flere som har opplevd dette, eller? Kan det være noe feil med den?
Bibi m/2 nå (",) Skrevet 16. september 2007 #2 Skrevet 16. september 2007 Huff....det har min vogn gjordt nå oxo (13 uker gammel vogn)......Men det er Emmaljunga Edge ( Plagsomt, angrer litt på vognvalget mitt
snartmammapåny Skrevet 16. september 2007 #3 Skrevet 16. september 2007 En venninde hadde dette problemet med sin Basson vogn. Etter å ha lappet sammen hjelet utallige ganger og skiftet slange mange ganger fant hun en stein eller var det et lite glassskår inni dekket. Det hadde ligget å gnagd hull på slangen. Når den var fjernet var problemet løst. Bare et lite tips;)
Anonym bruker Skrevet 16. september 2007 #4 Skrevet 16. september 2007 Jeg har Brio, og her må jeg pumpe dekkene ca annenhver dag! Såå irriternede. Lufta bare siler ut. Ikke er det noe system på hvilket hjul som lekker luft heller. Den ene dagen er det høyre, neste dag venstre og noen dager alle.
Anonym bruker Skrevet 16. september 2007 #5 Skrevet 16. september 2007 Jeg har aldri opplevd at Quinny- vognen min har punktert. Nå har jeg hatt den i 6 mnd og har heldigvis ikke opplev det enda.. Har uansett gått til innkjøp av lappesaker som jeg alltid har med sammen med pumpen om uhellet skulle skje. Sjekk om det ligger noe inni hjulet som irriterer og gjør til at du hele tiden punkterer. Kan være en liten stein, glassbit ol. om det er det samme hjulet det er snakk om hver gang. Ellers så kan det jo rett og slett være at slangen inni er "gammel" og "råtten" og må skiftes.. Er ikke sikkert det har med at du kanskje ikke har hatt vognen så lenge, men at det har stått på lager lenge før du kjøpte den. Uansett lykke til og håper du finner utav hva problemet er.
Gjest Skrevet 16. september 2007 #6 Skrevet 16. september 2007 Det har lite med vogntypen å gjøre, tror jeg. Om dere triller bort til der dere kjøpte vognene kan det hende dere får nye hjul eller får fiksa hva det enn er som er problemet. Irriterende å måtte pumpe hele tia. Pungterte en gang med briovogna mi jeg også og jeg hadde sagt helt fra start at jeg ville ha en av de gammeldagse med kompakte hjul, men neeeeida det er ikke å skaffe lenger...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå