Gå til innhold

jaja da falt tempen :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

og jeg har mens smerter.... så var så lei meg når jeg var på do nå for jeg var sååå klar for at tanta var kommet, men nei da.. har ikke spottet enda heller... men veit vel da egentlig at jeg kan forbrede meg på pergo neste gang... med større håp om at det skal klaffe... :(

jeg som var sååååå sikker denne mnd og greier ...

*skuffet og lei etter 12pp nå ja*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har tempen fallt mye?? Så synd. tempen kan forandre seg så snart, spesielt i IKM tider. Håper det klaffer for deg snart

Skrevet

den falt fra 36.61 igår til 36.22 idag :(

coverlinen er på 36.14 :(

men tanta har enda ikke kommet, men de andre gangene tempen har sunket har tanta kommet like etterpå...

venter vel bare egentlig på pergo nå ...

Skrevet

Hmm, tror nok tanta komme rinnen dette døgnet eller i løpet av natten da ja. Da krysser vi fingrene for at pergoen vil hjelpe deg, den hjalp meg første gang

Skrevet

jeg vet det dessverre :(

har lest om folk som får det til første kuren på pergo.. så går vel egentlig som sagt bare å venter til dag 5 nå...

Skrevet

Jeg har hele tiden hartt El av meg selv, men fikk pergo for å bedre eggkvaliteten da den var bokstavelig talt på bunn. jeg ble gravid i første pause mnd etter første pergokur, den funker i pause mnd også

Skrevet

hmm oki takk :)

men siden tempen falt er det ikke håp denne mnd sant? :(

Skrevet

Jeg vil nok si nei. dersom tempen hadde fallt så mye tidligere så ville det nok fortsatt vert en kjangs, men da den fallt rundt IKM, og så mye, så mener jeg at mensen kommer. Jeg kan ta feil, men jeg tror ikke dte i dette tilfelle.

Vet at det er vondt å høre, men vil ikke gi deg noen forhåpninger

Skrevet

takk tryne, setter mer pris på sannheten enn å bare fortelle meg det jeg vil høre og gi meg falske forhåpninger...

Skrevet

Ja, jeg ser ikke noe poeng i å gi deg falske forhåpninger, bedre å heller bli positiv overrasket dersom jeg skulle ta feil

Skrevet

kunne ikke vært mer enig tryne :)

Skrevet

Men su skal se at ikke pergoen gjør susen:)

Skrevet

hehe gleder meg til den ja )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...