Gå til innhold

På mandag blir jeg satt igang!!!! herregud så spennende.. og skummelt:)


smågodt prinsessa

Anbefalte innlegg

Jeg hadde termin 12.sep... og blir satt igang på mandag hvis ikke han kommer naturlig før ... noe jeg tviler på han gjør. Gruer meg litt til å bli satt i gang.. har hørt det er mye vondere... men skal bli deilig å få gutten min ut... Tenk.. innen tirsdag så er jeg mamma!!!! SYKT!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei jeg blir å satt i gang på mandag, men min termin er 3 sept. Håper på keiser snitt siden den ligger som stjernekikker å sikkert er litt stor.....gruer meg masse men det skal å bli kjempe godt å få den ut endelig. Vi får glede oss til tirsdag da er alle smerter glemt å bare kos å glede:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir satt igang pga stor baby.. han er ca.4,5 kg... så da er det ikke noe vits å gå for lenge over tiden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så heldig du er! Min ble målt til 4.5 kg i 38+5, men jeg fikk beskjed om at det var ikke snakk om å sette igang - selv ikke om jeg gikk over. Uff, det er dumt at de har så forskjellig praksis rundt omkring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åå? såpass... ja har hørt at dem er veldig forskjellige fra plass til plass.. men de regner vel med at du fnt klarer å føde ut da!!

kan jo hende dem tar feil også? jeg håper de har målt litt for mye på min baby... hehe.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde termin 5. september, skal egentlig ikke til overtidskontroll før onsdag, men skal ringe i morgen å tigge om igangsettelse! Er en lidelse å gå og vente dag etter dag...

Kanskje det skjer noe i natt med oss begge, så slipper vi igangsettelse, hehe, hadde vært vidunderlig!

 

Lykke til iallefall!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde termin 5 sep og var på overtidskontroll i dag. Blir satt i gang på onsdag morgen hvis ikke noe har skjedd av seg selv innen den tid. Håper i det lengste på at det starter av seg selv, men det viktigste er at jenta har det bra og at vi får god oppfølging.

 

Lykke til til dere alle som venter på overtid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Delta67!

 

Jeg var også på kontroll i dag. Ble enig om at jeg skulle komme inn igjen på torsdag, hadde også termin 5.september.

 

Skal bli helt vidunderlig å få se det lille nurket, nå skjer det virkelig snart!!! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...